Ik heb mijn minishet, Moony, vorig jaar Mei gekocht. toen was er uiteraard ook nog geen klik want ik kende dr nog niet maar dacht, dat komt vanzelf.
nu, ruim een jaar later is het er nog niet.. en ik mis het heel erg eigelijk. Het is zo anders als ik iets met Moony doe vergeleken met Bento.
verder vind ik Moon een onwijs leuke pony, ze ziet er prachtig uit, kan eigenwijs zijn maar ook heel lief.
maar verder weet ik het niet zo goed.. ze is dol op kinderen, heb nu ook een klein verzorgertje voor dr, maar ik wil dr niet houden alleen maar voor een verzorger, ik moet er zelf ook nog wel lol aan hebben natuurlijk.
ik betrap mezelf erop dat ik dr vaak laat staan op het land, hooguit even poets en weer terug.. ze vermaakt zich goed hoor met dr vriendinnetjes op het land maar ja.. ik denk dat het leuker voor haar is om ergens te staan met kinderen die lekker met dr kunnen tutten.
wat mij tegenhoud is het feit dat ik vind dat je een pony koopt voor het leven, en niet na een jaar weer weg kunt doen, dit is ook niet goed voor de pony. het is dus heel erg tegen mijn principes in om haar nu alweer te verkopen.
ik heb alleen niet het idee dat de klik nog komt.. en ik wilde dr eigelijk voor de kar maar ik denk niet dat ze daar voor mij erg geschikt voor is aangezien ze zo de ene dag mega druk kan zijn en de volgende dag weer rustig, te onvoorspelbaar voor mennen vind ik.
wat zouden jullie doen in deze situatie? vind het zo moeilijk.. het is een super pony maar het voelt na ruim een jaar nog steeds niet als mijn pony

*edit* nog even erbij, nu niet denken dat ik nooit iets met dr doe hoor
er zijn ook weken dat ik bijna elke dag longeer of wandel oid, maar de laatste tijd is het iets minder geworden.. 
ik denk dat je iemand heel veel plezier kan doen met je pony
iemand die wel elke dag iets met hem wil doen. 
)