Geen idee waar ik dit moest plaatsen, maar hier lijkt me logisch dat de bokkers zitten die er een abonnement op hebben en of gehad.
Op 25juli heb ik me aangemeld voor een proefabonnement van 23,85. De zelfde week ontving ik een acceptgiro en de 23,85 heb ik betaald.
Tot nu toe kan ik er nog steeds niet op omdat ik geen inloggegevens heb. Hoe zit dit??
Ik heb de klanten service van Reed Business benaderd, en die stuurde mij dit:
Geachte heer/mevrouw,
Wij adviseren u om op de website www.productonline.reedbusiness.nl een gratis abonnement te nemen op KWPNStallion.nl (de gratis versie voor KWPN leden). U dient zich daarbij te registreren en uw lidmaatschaps nummer te vermelden. Als u dit product heeft aangeschaft kunt u direct in de kennisbank.
Met vriendelijke groeten,
Technische Help Desk
Reed Business Information bv
Maar ik ben geen lid van Kwpn zelf, dus mailde ik dat dit niet mogelijk is want ik heb geen lidmaatschapnummer, toen kreeg ik dit:
Geachte heer/mevrouw,
Registratie op de website is alleen mogelijk met een lidmaatschapsnummer. Aan de hand hiervan kunt u een registratie uitvoeren. Wij kunnen u geen inloggegevens verstrekken, deze krijgt u vanzelf nadat u zich registreerd heeft.
Met vriendelijke groeten,
Technische Helpdesk
Reed Business Information bv
Wat moet ik nu? Ik heb de klantenservice ook gebeld maar na 25min in de wacht was ik behoorlijk pissig. Ik vind het echt zonde van mijn geld en wil er gewoon wat aan doen.
Bijvoorbaat dank voor de hulp

XMegan