Wie kent Jumper (Zuidhorn) en heeft een nakomeling?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Wie kent Jumper (Zuidhorn) en heeft een nakomeling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 15:10

Afgelopen zaterdag op de nationale NRPS keuring waren er een aantal zeer goed bewegende nakomelingen van Jumper (Zuidhorn x Purioso). Ik heb gezocht naar meer info maar ben niet verder gekomen dan het dekstation (http://www.gerarduspost.nl). Ik vind dit potentieel een zeer interessante hengst (ik vind gelders x volbloed helemaal super) voor mijn merrie en wil graag wat meer weten over het karakter en beweging van de nakomelingen.
Wie???

Mungbean

Re: Wie kent Jumper (Zuidhorn) en heeft een nakomeling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 17:38

geen nakomelingen op bokt?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:56

-> FB

mallerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 21:15

Ik weet dat er hele leuke nakommelingen zijn van Jumper.
De nafok geeft goed bewegende paarden met een werkwillig karakter.Als je contact op neemt met hengstenhouderij Post kunnen ze je er vast meer over vertellen en misschien x langs komen om wat nakommelingen te bekijken.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 17:32

Ja ik ben ook wel van plan om hem te bellen, maar het is ook wel fijn om van eigenaren te horen hoe hun paard is. De fokker weet het natuurlijk altijd wel op z'n best te brengen, dat is iets minder objectief.

mallerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 12:42

ja dat is denk ik wel waar.Maar de jumpers die ik ken zijn in elk geval leuke paarden en pony's.Mooie types met veel ras....

jameroqaui

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:54

Sizzle schreef:
Afgelopen zaterdag op de nationale NRPS keuring waren er een aantal zeer goed bewegende nakomelingen van Jumper (Zuidhorn x Purioso). Ik heb gezocht naar meer info maar ben niet verder gekomen dan het dekstation (http://www.gerarduspost.nl). Ik vind dit potentieel een zeer interessante hengst (ik vind gelders x volbloed helemaal super) voor mijn merrie en wil graag wat meer weten over het karakter en beweging van de nakomelingen.
Wie???

Ik heb zelf een nakomeling van de hengst Jumper. Hij is nu 6 jaar en heb hem zelf zadelmak gemaakt. Hij is een veulen van mijn merrie (v. Bergerac). Het is een zeer werkwillende ruin. Zijn nu driekwart jaar atief met hem aan de gang en sinds mei zijn wij ook op concours. Heb nu in 3 wedstrijden (6 proefjes) 4 winstpunten, dus dat gaat lekker. Hij heeft trouwens ook een erg aanhankelijk karakter en zou nooit iets kwaads in zin hebben. Als ik weer moest kiezen zou ik zo weer voor een jumper gaan. Hij is ook groot +/- 1.73 maar supper wendbaar. Het is een super leuk paard.

Groetjes jany

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 12:37

Leuk om te horen!
Heb je een foto?

jameroqaui

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:29

Ik heb een foto, moet ik wel even kijken of ik hem erop krijg. Moet ik doen op een andere computer. Zal het zo snel mogelijk plaatsen

jameroqaui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:19

hierbij de poging met de foto's, sorry voor het lange wachten Bloos Het zijn geen recente foto's, deze zijn van een jaar geleden. Probeer zo snel mogelijk recente te plaatsen

jameroquai (v. Jumper) zijn lieve hoofd Party!!
Afbeelding

rechts is jameroquai en links is zijn moeder leandra
Afbeelding

leandra zijn moeder (v. Bergerac)
Afbeelding

nogmaal jameroquai in een jolige bui
Afbeelding

nickvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 19:32

Ik heb hem in het echt gezien echt zooooo mooi Vingers aflikken Tong uitsteken Vingers aflikken Tong uitsteken