Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Toch?
. Maar feit blijft dat je procentueel gezien een grotere kans hebt om eerste van de 8 te worden, dan eerste van de 24
Gjilke schreef:Ja dit jaar gelukkig wel. Maar feit blijft dat je procentueel gezien een grotere kans hebt om eerste van de 8 te worden, dan eerste van de 24
Vergeet niet dat de fokvereniging Zuid-Nederland het grootste is!!
Gjilke schreef:Jeetje... Waren ze niet dichterbij dan. Ik kon lekker in de buurt blijven, meer dan een half uur hoefde ik niet te reizen.
Voordeel is wel, dat als je wat naar het zuiden vertrekt, er minder concurrentie is dan hier in Friesland
horseyfries schreef:Gjilke schreef:Jeetje... Waren ze niet dichterbij dan. Ik kon lekker in de buurt blijven, meer dan een half uur hoefde ik niet te reizen.
Voordeel is wel, dat als je wat naar het zuiden vertrekt, er minder concurrentie is dan hier in Friesland
Wat vreemd dat na de voorbije jaren in Kootwijk er in Friesland nog altijd zo gedacht wordt....
Het eerste jaar hoorde je die opmerkingen ook maar je zou toch denken nu dat de afgelopen jaren gebleken is dat er ook veel kampioenen uit het zuiden komen dat dit soort opmerkingen zo langzamerhand wel weg zouden blijven.
Soms is kwantiteit niet een garantie voor kwaliteit....
horseyfries schreef:Gjilke schreef:Jeetje... Waren ze niet dichterbij dan. Ik kon lekker in de buurt blijven, meer dan een half uur hoefde ik niet te reizen.
Wat vreemd dat na de voorbije jaren in Kootwijk er in Friesland nog altijd zo gedacht wordt....
Het eerste jaar hoorde je die opmerkingen ook maar je zou toch denken nu dat de afgelopen jaren gebleken is dat er ook veel kampioenen uit het zuiden komen dat dit soort opmerkingen zo langzamerhand wel weg zouden blijven.
Soms is kwantiteit niet een garantie voor kwaliteit....