Wat gezellig dat jullie even hier komen kijken. Wacht ik kom wel naar jullie toe gelopen
Tis alweer lang geleden dat het vrouwtje wat foto's van mij hier op bokt plaatste. Ze schijnt het erg druk te hebben.... zelfs nu ze iets heeft wat vakantie heet
Geen idee wat het in houdt maar ze komt nu wel gezellig 2 keer per dag met me knuffelen
Ik woon nog steeds samen met mijn mamma en ome Herc op een groot stuk land. Lekker 's nachts buiten onder de sterren slapen
En elke avond lekkere brokjes van het vrouwtje krijgen
Ik krijg sinds een tijdje ook mijn eigen bakje met brokjes omdat het vrouwtje zegt dat ik zo vervelend doe als ik met mamma moet delen. Maar mamma doet juist vervelend..... die zit steeds met dat grote hoofd in die bak en dan kan ik er niet bij
Dus dan begin ik maar tegen mamma aan te duwen en met mijn voorbeen haar uit die bak te krijgen. Hoezo vervelend? Ik krijg gewoon graag mijn zin
Uit zo'n bakje eten is best nog wel moeilijk hoor
Maar wel lekker, ik lebber mijn bakje altijd helemaal schoon (om hem daarna op de kop te gooien...)
Dit is mijn mamma met haar bakje brokjes:
Nadat mijn bakje leeg is even de brokjes doorspoelen met wat lekkere melk

Als ik jeuk heb gebruik ik vaak deze afgezaagde boomstam om me te krabben
Ik heb er nog eentje waar ik precies met mijn buikje boven pas. Erg handig als ik jeuk aan mijn buik heb

Wisten jullie trouwens al van mijn mooie buikvlek?
Even mamma d'r bak leeg lebberen:
Ook de randjes meenemen
He vrouwtje, knuffelen?
Wat zeg je? Je hebt daarnet al genoeg met me geknuffeld?

Nou dan ga ik maar weer hoor... ga ik wel tegen die perenboom daar aanschuren of knuffelen met ome Herc
Daag, mede-boktveulentjes

!!! Haar kleurtje is echt apart, Flet ! Qua bouw en grootte lijkt ze toch wel erg veel op grote broer, ben erg benieuwd wat ze op de keuring zal doen !

!!!