wat denken jullie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dogan

wat denken jullie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 23:00

hallo ik heb vandaag mijn pony opgemeten maar tot mijn grote spijt kwamen we er achter dat ze maar 1.35 is nou vraag ik me af hoe groot dat ze ongeveer zal worden zijn er mensen die dat meschien weten ????
info over haar
leeftijd 2
ras new forrest
geslacht merrie probeerde foto s te plaatsen voor een idee maar lukt me niet
alvast bedankt

RUBYWHITE

Re: wat denken jullie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:42

Mijn merrie is vanaf haar 2e tot nu 3 1/2 nog een kleine 10cm gegroeid. Denk niet dat ze nu nog veel groter wordt al oogt ze wel groter omdat ze nu meer "paard" wordt. wellicht komt er bij jou pony ook nog +- 10cm bij

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 14:17

Het kan een laatbloeier zijn en nog tot haar zesde jaar groeien. Zorg dat de pony niet te vet is en lekker in het land laten lopen.

Saartje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:18

Een paard /pony is pas met 8jaar volwassen dus kan ook tot die tijd door groeien.

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 22:36

Allereerst moet je in je stamboekpapier kijken of het een grote maat New Forest gefokt is of een kleine maat
of een kruising van deze twee. Moet het een D maat worden dan heb je pech, want na haar 2e jaar zal ze geen 10 cm. meer groeien, sllechts enkele cm. Is het een kruising dan kan er nog wat cm. bijkomen, is het een kleine maat, moet je hopen dat ze in de C-klasse blijft, die zijn meer waard als een klein D-tje.