Nakomeling Ladalco

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Susan_

Nakomeling Ladalco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 10:56

Hoi beste bokkers

Graag zou ik willen weten, of er mensen zijn die ervaring hebben met de hengst Ladalco.
Het zit namelijk zo:

Mijn vriend en ik hebben vorig jaar een merrie gekocht Sir sinclair x Ladalco.
Het is een mooie merrie met ook de juiste bewegingen, aangezien ik alleen dressuur rijd vind ik dat wel erg belangrijk.
Zalinda is nu 2 jaar en meet ong. 167 cm (best groot voor haar leeftijd dus)
En loopt nu lekker in een kloppelwaar ze al de nodige klappen heeft gehad, vorig jaar heeft ze namelijk niet in een koppel gelopen.

Nu komt het volgende probleem, mij vriend wil stoppen met paardrijden, wat dus zal betekenen als we haar houden dat ik haar moet gaan rijden.
Dit vind ik wel een uitdaging, maar ook wel spannend omdat ik jammer genoeg niet over een overdosis lef beschik Haha!

Nu heb ik me laten vertellen dat Ladalco erg eigewijzen paarden moet ververven, en daarover wil ik graag jullie mening en ideeen.
Dus heb je ervaring met een Ladalco of kun je mij er meer over vertellen vergeet dan niet te reageren.

Als dit topic al eerder heeft plaats gevonden, sorry daarvoor ben namelijk nieuw Lachen

carrembally

Re: Nakomeling Ladalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:40

Hallo Suzie,

Als ze het karakter van de moeder heeft dan is er niets mis met haar! Deze heb ik namelijk in mijn bezit. Er staan veel foto`s en zelfs van Zalinda op www.seahorses.nl onder paarden- Jalinda.

De moeder jalinda is schaapmak. kinderen van 8 jaar kunnen zo met haar wegrijden. Ook in het land is ze erg mak. als je meer info wilt pm me maar effe Knipoog

_Susan_

Re: Nakomeling Ladalco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 10:22

Graag zou ik meer reactie's willen ontvangen, van mensen die een paard hebben van Ladalco.
Die zullen er vast wel zijn.