Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ketaki schreef:pb kajanus en bemiddelaar kiwiko eens.
die hebben een neostan
taurus schreef:Wauw,hij heeft de hals van zijn pa,mooi dier kan helaas geen foto's plaatsen maar stuur je er 1 via je mail!!!
KiWiKo schreef:hihi IKIKKEEE Ik heb een Neostan x Ferro![]()
![]()
Stout dat wel......... maar zoooooo, zoooo lief
en dat zijn de echte schatjes NOT

ik haal hem vanmiddag uit het land, zie ik dat hij een wondje heeft....... zet hem op stal, geef hem zijn ontstekingsremmer (als in een wormenkuur) laat hij gewoon zonder morren tot twee keer toe (hij moest een dubbele dosis) daarna ga ik zijn pees insmeren met spul, gewoon terwijl hij staat te eten........ vind het goed, dan ga ik het wondje schoonmaken met betadine....... vind hij gewoon goed......
(pootje is niks ernstigs hoor, hij is weer wat stouter geweest de laatste week, en dan overbelast hij zijn diepe buigpees wat, maar voor het ernstig wordt......... doen we preventief handelen
)
, aan de hand ook hoor......... kan hij eng doen, vooral bij vreemden die het wel even gaan doen met hem......... maar nooit gevaarlijk
maar wel net op het randje zegmaar
.
Na hem zadelmak gemakt te hebben en enkele keren in het L te hebben gestart heb ik hem aan een vrouw verkocht en is hij als 4 jarige naar Zeeland (Vierpolders) verhuisd