Gisteren wou ik gaan rijden met een vriendin van me op de 2 Haffies die bij mijn paarden staan. De merrie is 20 Juli uitgeteld.. Ik dacht ik kijk even naar haar uiers of ik al wat zie.... en toen zaten er al puntjes aan!!!
Nou we zijn maar niet gaan rijden... hebben een stal in orde gemaakt voor de merrie en de andere Haflinger weer bij mijn paarden in de wei gezet... De banden zijn al helemaal los... de staart die kan enorm ver omhoog............ hoelang zou het nog duren????

Toen het paard van mijn vriendin moest bevallen, had ze ook puntjes aan de uiers... 2 dagen erna kwam er melk uit druppen en die nacht om 3 uur precies zette ze een hengstveulen op de wereld......... Ik vraag me af hoe het bij deze haflingermerrie gaat...
Ze staat nu lekker alleen in de wei...zonder die andere etterballen om haar heen.

Ik vind het ontzettend spannend.... vooral omdat het haar eerste veulen is en ik wil er gewoon bij zijn! Maar hoelang gaat het nog duren.... dat weet je natuurlijk nooit!!! Kan vanacht... maar ook over 3/4 weken...

Groetjes Linda