Ik denk dat deze bijdrage te maken heeft met de grammatica (dus gevoeld i.p.v. gevoelt).
Weet ik ook alleen omdat ik een mierenneuker ben maar meestal houd ik me stil.@ Sammie: moet je ook eens proberen, het is makkelijker dan je denkt.Ik zal proberen nog wat nuttige opmerkingen te plaatsen, maar ik ben geen expert, dus neem het met een korrel zout.

Het hoofd vind ik mooi, op de tweede foto lijkt het wel wat lang. Ik heb geen verstand van singlefooters maar weet dat het voor een Arabisch hoofd nog wat meer expressie zou mogen hebben. Haar keellijn is minder grof dan je vaak bij Quarters ziet (vind ik een pluspunt, maar smaken verschillen

).
Haar hals lijkt me wat diep uit de hals te komen en is daarbij vrij horizontaal en nog niet erg bespierd, maar aan dat laatste kun je natuurlijk nog heel veel doen.
Als ik het goed zie heeft ze een beetje een lage schoft.
Verder durf ik er eigenlijk weinig van te zeggen, omdat ik er gewoon niet genoeg van weet. Wat me nog wel opvalt is dat het lijkt alsof de voorbenen een beetje schuin staan, misschien ligt het ook aan de foto's, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Als ze met haar voeten verder naar voren zou staan zou het heel anders lijken.
Ik hoop dat ik niet al te negatief overkom, want ik vind het een hartstikke leuk paardje om te zien. Bij het beoordelen van het exterieur is het vaak makkelijker om negatieve dingen te zien dan de positieve. Mensen die hier echt goed in zijn zien positieve én negatieve dingen bij elk paard. Waarom ga je niet een keer met haar naar een keuring?