[E][?] 7 jarige ruin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BlueMilk

[E][?] 7 jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 12:25

Hoi, ik zou graag weten wat jullie van mijn paard vinden. Ik weet er namelijk niks over, weet geen afstamming, geen papier, niets...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou, ga jullie gang Lachen Ik hoop dat het een beetje goeie foto's zijn?

Henzz

Re: [E] 7 jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:03

Ik zou willen dat ik je kon helpen, want ik weet er niets van!
Maar wil wel even zeggen dat ik die tong op de tweede foto geweldig leuk vind! En dat ik het een mooi beestje vind. Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt!

Suprice

Re: [E] 7 jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:04

Ik kan er ook niet veel van zeggen, alleen dat zijn kruis hoog ligt. Dit viel me in ieder geval heel erg op op de laatste foto. Ik vind het wel een mooi paard!

BlueMilk

Re: [E][?] 7 jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 09:34

Bedankt Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 09:45

kan je niet bij de gene waar je hem gekocht hebt info vragen en verder moet ik ff kwijt dat het wel een mooi paardje is en ik vindt hem iets weg hebben van een arabier

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 13:32

Ik vind hem ook wel iets weg hebben van een arabier maar verder: no idea Verward

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 13:36

Ik vind hem ook iets van een arabier hebben, maar voor de rest weet ik het niet.

palatijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:21

Zijn hoofd doet idd wat Arabisch aan, wellicht een kruising met NRPS of KWPN.

Wat ik vind van zijn exterieur:

De beenstanden zijn niet helemaal geweldig, voor heeft hij een weke kootstand die ook nog eens bij de kroon wat naar voren "gebroken" is. Het pijpbeen had ook wat langer mogen zijn.
Achter is de kootstand en het been vrij stijl en had het achterbeen wat meer naar voren mogen staan (staat achter de massa, kan niet helemaal zeker van zijn door de stand op foto).

De schouderpartij en de lendenen vind ik wel goed, jammer van de iets hoge staartinplant.
De rug lijkt wat kort door in vergelijking met de buik maar de rug op zich ziet er prima uit.
De hals vind ik ook redelijk alleen wat arm bespierd (deukje na schoft, iets neiging naar onderhals).
De nek en kaak zijn mooi ruim en hij heeft een heel mooi sprekend hoofdje! Lachen

Al met al dus niet een erg positieve reactie maar dat is alleen puur op exterieur gebaseerd!
Wie weet kan hij enorm lopen en compenseerd hij veel door werklust en karakter!

veel plezier nog met je paard!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:42

ietswat overbouwd. staat nogal plat op de voorhoeven hak achter loopt neit helemaal strak verder mooie uitstraling en hoogbenig..
gr colette