[E](bwp) Beoordeling van mijn schatje..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tatiane

[E](bwp) Beoordeling van mijn schatje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 10:21

Ben wel eens vrij nieuwschierig naar wat jullie van mijn merrie'tje vinden. Ik weet absoluut niets van exterieurbeoordelingen.. dus zou ook niet weten of mijn beestje een beetje juist in elkaar zit. Ik laat het aan jullie over dus.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

afstamming:
V: Remondo
VV: Renaldo
VVV: Remus
VMV Fruelingstraum II
M: Olympia v/d wateringshoeve
VM: Matchero
VVM: Matcho X (43.6%)
VMM: Wendekreis

Weet iemand trouwens of ze van model meer spring- of dressuurgebouwd is?

vencedor

Re: [E](bwp) Beoordeling van mijn schatje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:11

Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar ik vind hem vrij lang ogen Lachen. En verder waag ik me er maar niet aan Knipoog

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 12:11

Daar heb je inderdaad gelijk in, en het heeft in de dressuur zo ook wel af en toe zijn nadelen... Nog iemand?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 19:53

Mijn eerste reactie bij de bovenste foto: Is dat zo'n standbeeld die je wel eens ziet staan? Ze is heel erg slank.
De schenkel lijkt wat arm bespierd, ze staat op de eerste foto ietsje onderstandig (maar het is ook net of ze iets ziet). Verder lijkt het een aansprekend dier, je ziet eigenlijk te weinig om er echt wat van te zeggen. Het is meer een silhouet.
Haar schoft lijkt behoorlijk hoog en is ook vrij lang.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:41

Een langgelijnd paard. Hoge schoft, beetje weke rug maar dat kan ook komen door de foto. Volgens mij heeft ze wat in de verte gezien. Verder mis ik de spieren maar ik denk dat als je een jaar verder bent, het paard er al heel anders uitziet. Dat je dat langgelijnde terug vindt in het rijden kan wel kloppen. Lastig om haar bij elkaar te rijden. Ze lijkt wat moeite te hebben om haar achterhand er goed onder te zetten op de eerste draffoto. Op de laatste foto lijkt het beter maar de foto is vanaf een andere invalshoek genomen.