Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.Want ze kan oko emt me aan de haal gaan ahah dus dat zegt al genoeg
.En,vrijspringen doet ze niet dan wilt ze er niet naartoe.Enne,kan je anders geen klein iemand zoeken die spring ervaring heeft?Dan is het probleem toch opgelost lijkt mij
?
en ik wil graag gewoon vrijspringen en aan de longe springen enz.
hoe kun je dat verbeteren? maar trouwens, als ik erop zit, dan heeft ze een keer 75 cm gesprongen dus das dan toch een beetje raar ? 

Heeft ze wel genoeg tempo? Anders kun je ervoor zorgen dat ze lekker actief loopt. Daarbij wel opletten dat ze niet ongecontrolleert gaan rennen, want dan komen ze vaak niet goed uit

capopjekop schreef:Ik zou er niet op gaan zitten als je zelf al aangegeeft dat je jezelf te groot vindHeeft ze wel genoeg tempo? Anders kun je ervoor zorgen dat ze lekker actief loopt. Daarbij wel opletten dat ze niet ongecontrolleert gaan rennen, want dan komen ze vaak niet goed uit

MarEst schreef:oke, bedankt voor de tips, ik zal eerst eens goed oefenen met het longeren, met longeren gooit ze haar hoofd altijd heel boos omhoog als ik wil draven of galopperen en neus helemaal in de lucht en naar voren, ik heb vandaag met bijzet gelongeerd en dan gaat het veel beter, maar daar mag je toch niet mee springen, dat heb ik gelezen, is dat zo?