havidoff x keur pref.g.ramiro z. x keur pr. pres. le mexico

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

indriss

havidoff x keur pref.g.ramiro z. x keur pr. pres. le mexico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 11:06

We zijn aan het denken om volgend jaar naar de merrie keuring te gaanmet mijn twee merries.
Eentje is twee jaar geleden al geweest met de fokker, en behaald 66 en 67 punten(beweging.
Maar het paard is nu veel gespierder geworden en correctere bewegingen dmv training en ijzers.

De havidoff merrie heeft een hele goede moederlijn en uit deze moeder komt de ggk hengst Alfonso,
een elite merrie, een 3de en een 2de bez. hengst. Die zijn allemaal van animo.
Een volle zus,dus ook van havidoff is keur.
Nu wil ik eens kijken wat ze gaat presteren. Wat vinden jullie ervan? fotos staan in mijn profiel. (sorry voor de onduidelijkheid van de foto)
En nu wil ik vragen welke richting ik moet opgaan, ben zelf dressuurruiter en in de dressuur doet ze het ook heel goed. Maar ze kan ook erg indrukwekkend springen, is heel voorzichtig en spring met een enorme lap lucht over de hindernis. Of kan je ook op een keuring kiezen voor all round?

Wat moet de merrie allemaal doen op zo"n keuring (ik heb wel eens gelezen over het keuringsklaar maken van een merrie, is het echt veel werk?) of kan iedereen het?

Moet me natuurlijk eerst overal in verdiepen voor dat ik ergens aan begin, en aangezien er hier veel fokkers komen...... Ben benieuwd naar jullie mening

Sammie

Re: havidoff x keur pref.g.ramiro z. x keur pr. pres. le mexico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:36

Ik denk dat dit beter in FA-A past. En lees de stamboekrichtlijnen eens door van het kwpn. Daar staat het allemaal in uitgelegd. Allround is niet meer mogelijk, btw Knipoog

Sjoert

Re: havidoff x keur pref.g.ramiro z. x keur pr. pres. le mexico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 19:57

-> FA -A