Deze foto is van vorige maand, toen stond hij net 2 maanden op de wei en stond hij niet zo intensief in het werk. Nu pakken we het dressuurmatige werk weer wat meer op, wat zijn bespiering (én z'n grasbuikje) ten goede zal komen

Volumia:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik heb er ook 1 van 007
gr Venetia schreef:Dit is niet zo'n gunstig genomen foto, heb je geen andere foto?
Wat vind je van zijn bouw in vergelijking tot jou OO Seven?
---> Tennessee. Met een veulen aan de voet van James Bont.
Toont alleen maar doordat hij op de foto z'n hoofd heel ligt naar de fotograaf toe buigt. Hij heeft eigenlijk maar een heel klein koppie, cobmaatje. 

Zal nog wel goed komen hoop ik!
Ga zo je profiel kijken. Dat van z'n hoofd klopt inderdaad dat hij cob maat heeft, hij past geen enkel full-hoofdstel van mijn vorige paard.
.
.
Maar als fokker heb je misschien ook nog een objectieve kijk?
ik heb je een pm gestuurd. Leuk te lezen dat je wat dingen van Sultan in Volumia herkent. Ben er toch wel trots op dat hij zo dicht in zijn lijn zo'n geweldig paard heeft zitten
al is een paard naar mijn idee pas goed te beoordelen als hij helemaal uitgegroeid is [tegen die tijd gooi ik 'm wel weer in zo'n topic
]LDRD schreef:Hij lijkt echt wel heel veel op Ubi hoor, ik zou me er zo in kunnen vergissen.![]()
Ik blijf immers groot fan van Ubi!!

, maar hij was een half jaartje geleden dikker dan dit, dus ik ben hier al blij mee.
eigenlijk moet hij gewoon harder aan het werk, zodat hij mooi in de spieren komt, we zijn al bezig, maar ach, hij is nog jong...