afstammelingen Edison

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paan

afstammelingen Edison

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 20:38

Hoi, heeft er iemand ook een zoon of dochter van Edison? Ben erg benieuwd naar foto's om te kijken of er overeenstemming is met mijn paard. En karakter eigenschappen. Ik heb zelf een zoon van Edison met Gracia als moeder. Is er ook iemand die mij meer kan vertellen over Gracia of een foto van haar heeft?

Elisa2

Re: afstammelingen Edison

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 19:23

Op mijn werk staat Linia,zij is van Edison,heeft lichte tour dressuur gelopen en word nu gebruikt voor de fok.Zij is ster/sport en haar 1ste veulen gaat nu ook de lichte tour in.De merrie is 1.83,en heeft een super karakter.
Hier een foto met haar veulen van dit jaar van Lingh:
Afbeelding
Afbeelding

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 09:26

Als ik het goed zie, is ze ook iets steviger gebouwd. Leuk om een half zus van mijn paard te zien. Weet je toevallig ook de moeder?

Verder niemand met een Edison? Ach gut

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:29

Nee,maar ik zal het eens vragen,ze lijkt exact op Edison zelf. Alleen dan een stukje groter.Het is een mooi paard qua verhoudingen vind ik. Idd niet iel,maar ook niet te stevig. Heb je zelf ook een foto van je paard?

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:29

Dit is de Edison (x Legaat) die ik een tijd gehad heb:

Afbeelding

Afbeelding

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 17:54

Ik heb vroeger een Edison merrie gereden. Maar vraag me niet wat daar verder achter zat. Was een vos merrie, niet al te groot. Ze is verkocht op Zuidlaardermarkt, omdat ze (volgens mij) atrose of spat had.