Ik ben benieuwd hoe de karakters zijn van de nakomelingen van Florencio. Wil een paard erbij kopen en heb verschillende nakomelingen van hem te koop zien staan.
Ik ken een Florencio nakomeling erg goed en dat was echt een etter. Die sloeg echt als je niet uitkeek en wilde nooit luisteren.
Nu geloof ik niet dat dit echt aan Florencio ligt, maar meer aan moeders zijde en dat de eigenaresse met dit dier de eerste 5 maanden NIKS mee heeft gedaan.
Ik ben altijd van mening dat karakters erfelijk zijn, maar uiteindelijk gevormd worden door de opvoeding!
Ik denk, dat het nog wat moeilijk is wat over de karakters te zeggen. Dat weet je pas als er een aantal hoog in de sport lopen. De oudsten zijn drie jaar, dus dat zit er nog niet in. Ik zou zelf kijken of het paard een rustig oog heeft en een goede moeder. Rest is afwachten
Maar Florencio heeft toch ook al merrie's gedekt voordat hij werd goedgekeurd voor het KWPN of heb ik het nu mis?
Ja klopt, hij is vorig najaar pas ggk bij het kwpn. Maar oudere nakomelingen kunnen toch nog niet hoog in de sport lopen, hij is zelf 7 jaar oud, en zal pas vanaf zijn 3e of 4e jaar gedekt hebben
ik ken 3 florencio nakomelingen 1 merrie van 3 jaar uit een sultan moeder, 1 hengst van 2,5 uit een wall street, en een hengst van dit jaar uit een donnerhall moeder
alle zijn erg makkelijke beesten, heel cool, maar willen het wel graag goed doen