Hier een paar uur oud.
5 dagen oud.
2 weken oud.
filmpje 3 weken oud
http://www.cisca-da-silva.com/horses/video/boazk.wmv
Hier 5 weken oud.
Citaat:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:

peninna schreef:Bedankt voor jullie leuke reacties. Ik ben erg blij met Boaz en hoop dat hij gezond zal uitgroeien.
@karinna: Ik houd nog even geheim welke hengst ik dit jaar gebruik bij deze merrie. Misschien dat ik het verklap als ze drachtig is, maar misschien wacht ik wel tot volgend jaar als er een veulentje is.
peninna schreef:Bedankt voor jullie leuke reacties. Ik ben erg blij met Boaz en hoop dat hij gezond zal uitgroeien.
@karinna: Ik houd nog even geheim welke hengst ik dit jaar gebruik bij deze merrie. Misschien dat ik het verklap als ze drachtig is, maar misschien wacht ik wel tot volgend jaar als er een veulentje is.
en ik denk dat ik wel weet wat voor een hengst het gaat worden Pennina.. maar mijn lips are seald of iemand moet mij heel veel
bieden
CGJ12 schreef:Don Romantic is inderdaad een prima hengst (al denk ik wel dat ie van zijn levensdagen niet weer op niveau uitgebracht gaat worden), maar ik vind dat gedonder met dat sperma maar helemaal niks!
zerena schreef:CGJ12 schreef:Don Romantic is inderdaad een prima hengst (al denk ik wel dat ie van zijn levensdagen niet weer op niveau uitgebracht gaat worden), maar ik vind dat gedonder met dat sperma maar helemaal niks!
Ben ik met je eens, er zouden al heel wat meer leuke veulens van hem rond kunnen lopen!
LDRD schreef:En uiteraard: supermooi veulen hoor. Type spreekt me zeer aan en hoe hij vertrekt in draf vind ik super!
Kajanus schreef:en ik denk dat ik wel weet wat voor een hengst het gaat worden Pennina.. maar mijn lips are seald of iemand moet mij heel veelbieden
![]()
![]()
Ik denk dat CGJ er toch naast zit.Sannah schreef:Kajanus schreef:en ik denk dat ik wel weet wat voor een hengst het gaat worden Pennina.. maar mijn lips are seald of iemand moet mij heel veelbieden
![]()
![]()
Mij stuur je toch wel een gratis PB'tje met infoIk denk dat CGJ er toch naast zit.
Mooi veulen Peninna! Ben benieuwd naar de reallife-versie.