Verleden gezocht van Boy! En Chizzy (paspoort Shadow)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Irisj

Verleden gezocht van Boy! En Chizzy (paspoort Shadow)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 14:48

Hallo mensen ! Knipoog

Ik ben al een tijdje op zoek naar het verleden van mijn paarden Boy & Chizzy (chizzy is op paspoort Shadow maar wij vinden Chizzy mooier) De paarden zijn van mij en mijn vriendin Nathania (op bokt Nanna)

Boy is een ruin en is 11 jaar oud, heeft vroeger in de Z gelopen (springen.) Hij is donkerbruin en het is een D-pony stokmaat 1,44.
Hij heeft een grote witte kol en een sneb. Hij heeft een meelsnuit, en zijn rechteroog (voor hem ) Is het oog kleiner dus je ziet om zijn oog een witte rand. Nu vraag ik mij af, weet iemand iets van hem, ouders ofzo of waar hij vroeger heeft gestaan, in April hebben wij hem gekocht van B. Boomkamp en daarvoor is hij in januari iemand op de manege gekocht.

Ook zijn wij op zoek naar het verleden van Chizzy (Shadow) Het is een E-pony Merrie stokmaat rond de 1,55 Voskleur, half arabiertje en linksachter (voor haar ) een witte sok, ook heeft ze een witte kol op haar hoofd, Het is een pittige pony en nu 7 jaar oud, Ze heef dunne manen (een beetje grijzig ) Ik heb haar gekocht in Buurse samen met een vriendin, daarvoor is ze door een handelaar gekocht en doorverkocht naar de mensen in Buurse,

ook bij haar vraag ik mij af wat er vroeger met haar is gebeurd, ouders enzovoort..

Ik hoop dat iemand deze paardjes herkend zou het heel leuk vinden om met iemand in contact te komen die iets over ze weet!

Voor vragen of foto's kun je me mailen, ik krijg ze helaas niet hier op deze pagina weet wel hoe het moet maar ze zijn te groot. dus dat kan ik via hotmail verzenden

Liefs, Iris en nathania (op bokt : Irisj & Nanna)

Nanna

Re: Verleden gezocht van Boy! En Chizzy (paspoort Shadow)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:05

hier heb ik dan even foto's:

Afbeelding

chizzy in de wei

Afbeelding

en nog een foto van haar lieve koppie Bloos

Afbeelding

boy had toen een concourtje Tong uitsteken

Afbeelding

boy in de bak

dit waren de foto's voor meer foto's of vragen kan je mij ook PB en

Irisj

Re: Verleden gezocht van Boy! En Chizzy (paspoort Shadow)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 16:57

dank je Nanna.. (K)