Eigenlijk zouden we nu ze Ster was (hoogst haalbare op een keuring) niet meer gaan, maarja we zijn keuringsverslaafd dus toch maar weer opgegeven. Voor Beesd dit keer omdat Vrouwenpolder in de vakantie viel en op Dordrecht een paar merries lopen waar ze gewoonweg niet van kan winnen. Dachten we.....
Andy bleek geen vrij te kunnen krijgen voor Beesd dus toch maar voor Dort ingeschreven, en niet zonder succes!!
Owww wat zijn we trots op ons meisje....
Gister dus naar de keuring in Dort geweest, zonder verwachtingen want ze is toch al ster en ze moest tegen hele goede merries, tsja......
Na eerst Kjeld (grijze fjord van mn vriendin) voorgebracht te hebben was even daarna Tjo aan de beurt.
Die was wonder boven wonder nog behoorlijk kwiek na een lange dag wachten en stapte er lustig op los.
Na het opstellen heb ik Andy en tjo maar laten gaan want anders was het een racepartij geworden zo'n zin had ze.
Ze liep lekker ruim en voorwaarts niks op aan te merken, dus opstellen maar weer.....
En toen de uitslag...... worden we gewoon als 2e geroepen???? HUH??????
Okeej lopen maar weer.... en ja hoor 2e bij de stermerries!!!!!!!
Dit hadden we dus echt NOOIT verwacht. Zeker niet omdat 2voudig dagkampioen Victory ook in onze rubriek meeliep en die stond zelfs achter ons, woeps sorry.
1e was zeer verdient Vitessa, Tjo dus 2e, Victory als 3e en Olinda was 4e (laatste 2 op de gok als ik het goed gehoord heb).
Poownie heeft het hem weer gefilkt om ons versteld te laten staan....
En maar lopen in die hitte

Opstellen en inspectie van de jury

Mijn mooie mooie meisje