Pachat II ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alize

Pachat II ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 21:47

Is er hier iemand die een paard heeft van Pachat II?
Ik heb nu een 3jaars vader van de moeder is een Pachat, vader is Tis Voltaire...
Heb gehoord dat Pachat's speciale karakters hebben, en dat het klikt ofwel helemaal niet klikt!
Iemand een idee Clown ?
Mijn paardje is heeeeel lief,maar idd een beetje een 'speciaal' karakter!
Tnx!

loverani

Re: Pachat II ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 22:24

hoi,
ik heb nu sinds ong. 9 maanden een eigen paard gekregen.
me paard is een belisch warmbloed, een merrie van 12 jaar.
haar vader is pachat II , en haar moeder is wiske.
me paard heet Rani.
ze heeft echt een heel speciaal karakter ze is heel bijzonder, met de dag word ze liever en ze is ook heel blij als ik kom , ze heeft elke dag een ander karakter en daardoor is ze zo speciaal.
ik ben heel blij met haar.

ik ben benieuwd met de reacties of er nog meer nakomelingen zijn van pachat II.

zoja willen jullie me dan een PM sturen??
groetjes kelly

FrancisvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 22:00

Ik heb een Flemmingh x Pachat gehad. Een mooie, bruine ruin. Hij was superlief maar liever lui dan moe. Ik heb hem van iemand overgenomen die er niks mee kon, hij wilde niet graag werken. Maar als je hem eenmaal zover had deed hij alles. En vooral als je het afwisselde met springen, buitenritje e.d. was er niets aan de hand. Kon ook goed springen, is als hunter via stal van boxtel naar Engeland verkocht.

Alize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 11:54

FrancisvdH schreef:
Ik heb een Flemmingh x Pachat gehad. Een mooie, bruine ruin. Hij was superlief maar liever lui dan moe. Ik heb hem van iemand overgenomen die er niks mee kon, hij wilde niet graag werken. Maar als je hem eenmaal zover had deed hij alles. En vooral als je het afwisselde met springen, buitenritje e.d. was er niets aan de hand. Kon ook goed springen, is als hunter via stal van boxtel naar Engeland verkocht.

Heb ik al redelijk wat gehoord, dat je er ofwel alles mee kunt doen, of wel niets!
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met Pachats?

jessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 12:36

Ik heb een pachat, en ik denk dat bijna iedereen er zo mee weg kan rijden.
Hij is wel heel erg leuk en speels in omgang, altijd vrolijk en in voor grapjes Haha!
Met rijden is hij braaf, hij wil graag voor je werken en zal nooit weigeren behalve als hij echt niet anders kan natuurlijk. Hij is heel vergevingsgezind als je fouten maakt.
Wandelen, cross,... allemaal geen probleem Lachen

Momenteel spring ik M met hem, maar hij heeft zeker vermogen genoeg om nog wat hoger te springen.
Tips is ook vrij groot (1m74 ongeveer) en is mooi gemaakt Lachen

Enkele foto's: (zie ook de link in m'n onderschrift, daar staan foto's van de wedstrijd deze zondag)
Afbeelding

Afbeelding

Alize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 08:44

@jessje: heeeeel knap paardje!
Hopelijk wordt die van mij even goed Vork en braaf!!
Nog iemand ervaring met Pachats?

Laurien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 11:20

hey !
Ik reed ook altijd op een merrie waarvan de vader van haar moeder Pachat II is. Echt een super lief beest maar wel 1 met karakter. Helaas is ze anderhalf jaar geleden afgemaakt =( heel zonde. Ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen