Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DunDijk schreef:Verschild denk ik ook nog per ras...

karinna schreef:Over een paard, een doorsnee hengst kost zo tussen de € 850,00 en € 1200,00.
Tel er dan nog dierenartskosten, registratie dekking en registratie veulen kosten (paspoort + chippen) en je zit dan in de buurt van de prijzen die ik hierboven noemde.
Ja het kan nog duurder, dat is een keuze die je maakt ... maar dus niet noodzakelijk!
Citaat:er zijn zat hengsten (warmbloed) waarvan het dekgeld 500 euro is
karinna schreef:dreeke schreef:Citaat:er zijn zat hengsten (warmbloed) waarvan het dekgeld 500 euro is
Heb jij het dan over KWPN-ers of over andere stamboeken?
Geef mij eens een aantal 'goede hengsten' die € 500,00 kosten, want dan kan ik het misschien volgend jaar ook goedkoper af!
. Bij mij is het het geld ook wel waard geweest, maar omdat mijn merrie niet drachtig wilde worden, was ik van tevoren al veel geld kwijt aan DA-kosten. Toen het veulen er eenmaal in zat, was ik al 1100 euro kwijt en dan had ik nog een hengst met een laag dekgeld (!!).
). tessyke schreef:alleen als het is geboren de DA en daarna een halstertje kopen
.