Nakomelingen Painted Black

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fresco

Nakomelingen Painted Black

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 20:43

Ik heb zelf een 3 jarige merrie (zelf gefokt) van Painted Black.
Super mooi dier en een fijn karakter.
ze kan nog bewegen ook!
Ik ben altijd benieuwd naar andere PB nakomelingen, dus wie weet zijn er
nog meer bokkers met een Painted Black!

Djesseka

Re: Nakomelingen Painted Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:37

Jep, vorig jaar is Pakina bevallen van een zoon van Painted Black: Ace. Ace was een mooie, donkerbruine hengst met een kolletje en witvoetje achter. Leuk dier, kon leuk bewegen (voor zover je dat bij een veulen kan zien). Inmiddels is hij verkocht naar Brabant en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe hij nu is.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 07:29

Ik heb net mijn 3 jarige opgehaald bij een trainingsstal, waar ze er ook 2 hadden staan.
het leuke is dat ze bijna allemaal een painted koppie hebben.

LORANDA01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 14:00

Ik heb een Pianted Black x Chronos. Zelda is nu 2 jaar oud en op 1 wit voetje geheel donkerbruin. Ze is erg lief en kan wel leuk bewegen. Ben benieuwd hoe ze er uit ziet als ze een jaar of 3 is. Vorig jaar een volle zus van Zelda gefokt (armada) is vorig jaar verkocht, leek sprekend op haar zus. Painted Black geeft een fijn karakter door al zeg ik het zelf.

Megacarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 19:58

Ik heb er ook 1 Haha! Je kan in me profiel kijken daar staan er 2 van dezelfde moeder en totaal anders

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:17

LORANDA01 schreef:
Ik heb een Pianted Black x Chronos. Zelda is nu 2 jaar oud en op 1 wit voetje geheel donkerbruin. Ze is erg lief en kan wel leuk bewegen. Ben benieuwd hoe ze er uit ziet als ze een jaar of 3 is. Vorig jaar een volle zus van Zelda gefokt (armada) is vorig jaar verkocht, leek sprekend op haar zus. Painted Black geeft een fijn karakter door al zeg ik het zelf.

wij hebben ook een painted black x chronos!!! een hengstveulen van dit jaar echt een geweldig beest!
en een gouden karakter! donkerbruin en 4 witte voetjes en n kolletje! verwachten volgend jaar uit deze combi weer n veulen omdat we zeer tevreden zijn met het resultaat dit jaar Haha! maar echt een gouden karakter en al erg op merries gericht! Bloos Haha!