Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kylah schreef:ok! dank je wel.
de ervaring alleen is al leuk
misschien volgend jaar dan toch maar mee naar de keuring
zal haar eens even in wedstrijdregister laten inschrijven
naiade schreef:kylah schreef:ok! dank je wel.
de ervaring alleen is al leuk
misschien volgend jaar dan toch maar mee naar de keuring
zal haar eens even in wedstrijdregister laten inschrijven
moet neem ik aan toch wel 1e dna van papa en ky
dus ff inschrijven is het volgens mij niet
ponymens schreef:Ja, maar je kan geen exterieurpredikaten krijgen, wel premies.
ponymens schreef:onderstaand kopie van de tekst uit het vraagprogramma van dit jaar
Deelname pony’s die geregistreerd zijn in het wedstrijdregisterPony’s (merries, ruinen en hengstveulens) die zijn ingeschreven in het wedstrijdregister kunt u inschrijven in rubriek 15. Aan de hand van de inschrijvingen worden zij eventueel gesplitst naar leeftijd
en/ of geslacht. Wedstrijdregister-pony’s kunnen op de regionale keuring worden geprimeerd. Zij komen echter niet in aanmerking voor predikaten zoals ster, kroon, prestatie en preferent.
Je mag zelfs naar de CMK
Om aan de Centrale Merriekeuring (CMK) te kunnen deelnemen, moet een pony ingeschreven in veulen-, stamboek of wedstrijdregister op de regionale keuring een eerste premie hebben behaald.
ponymens schreef:Het gaat er niet om of het wel of niet iets voorsteld je beweerde dat er geen premies werden gegeven en dat is dus wel zo.
ponymens schreef:Jij ziet het als opvulling, ik als mogelijkheid tot registratie.
Je hebt er inderdaad weinig aan maar ook mensen met registerpony's lopen met veel plezier mee op een keuring met als mensen met een veulen. Met een veulen heb er ook niets aan als je een premie krijgt maar het is gewoon leuk en je hebt een beoordeling van een jury qua type, gangen, etc.
hoera schreef:ponymens schreef:Jij ziet het als opvulling, ik als mogelijkheid tot registratie.
Je hebt er inderdaad weinig aan maar ook mensen met registerpony's lopen met veel plezier mee op een keuring met als mensen met een veulen. Met een veulen heb er ook niets aan als je een premie krijgt maar het is gewoon leuk en je hebt een beoordeling van een jury qua type, gangen, etc.
Volgensmij bied het NRPS voor zulke pony`s veel meer mogenlijkheden ...
Ik blijf het gewoon jammer vinden ...