Keuringsrapport

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SpiedSkeet

Keuringsrapport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 12:31

Hallo,

Weten jullie misschien of het mogelijk is om het keuringsrapport met cijfers van een ggk KWPN'er terug te vinden is op internet?

Ik weet niet wanneer ze voor de keuring is geweest trouwens.

(als het hier niet goed staat, tem maar even, weet niet waar ik het moet plaatsen)

gomir

Re: Keuringsrapport

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:50

Van de goedgekeurde KWPN-hengsten is het terug te vinden via www.kwpn.nl, fokkerij, goedgekeurde hengsten (oid)

Merries kun je uitslagen van keuringen en merrietesten terugvinden in het archief(ik geloof via uitslagen), maar dan moet je wel weten waar en wanneer ze meegelopen hebben anders zoek je het rot en kun je beter even bellen met het KWPN(en dan kunnen ze je misschien meteen het lineair scoringsformulier toesturen, weet je dat ook meteen Knipoog )

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 16:47

Ik heb het gevonden, alleen staan er geen cijfers bij? Alleen punten voor het exterieur en springen enzo. Normaal geven ze toch voor de basisgangen ook cijfers?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 17:28

Waar heb je precies gekeken en wat zoek je precies?

Van de hengsten staat zeker alles erop, maar de uitslagen van de merries van de keuringen en merrietesten zijn ook per onderdeel Ja