Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nado schreef:Bedankt! Ik neem aan dat de camping prijs die je aangeeft geldt voor de hele week. Kan je ook nog de camping prijs per dag aangeven ? Dat rekent net iets makkelijker
Best vreemd...wksite schreef:Vast weektarief
De kampeerplaatsen op de Bezoekerscamping worden per week verhuurd. Er is maar één tarief. Dit betekent dat u altijd hetzelfde bedrag betaalt. Ook als u er maar voor één of enkele dagen gebruik van maakt.
) Het is allemaal wel erg ingewikkeld zo, door die genummerde plaatsen.
En het zal vast een gave WK worden, genummerde zitplaatsen of niet....Shezzit schreef:ook hier geld weer; ze willen alles zxo vol mogelijk hebben, zodat er geen "lege" gaten gaan vallen, voor mensen die alleen van zaterdag op zondag blijven.
ShadowFax schreef:Die prijzen vallen inderdaad nog wel mee... heb je enig idee wanneer het programma bekend is?
Shezzit schreef:Hé, dat klinkt bekend! Waar heb ik dat toch meer gelezen?ShadowFax schreef:Die prijzen vallen inderdaad nog wel mee... heb je enig idee wanneer het programma bekend is?
NU, iig in grote lijnen
Maandag: aankomst ruiters/officials/"personeel"/bezoekers die de hele week blijven
Dinsdag + deel woensdag: Fokkerijgedeelte
Deel woensdag t/m vrijdag: selecties (meestal beginnen ze met de toltproeven, dan een deel pacen, daarna gangenproeven en nog een deel pacen)
Zaterdag: B finales en show fokkerij + 'savonds VinurShow
Zondag: A finales
Dit is alles in grote lijnen, beetje het standaard verhaal dus
EricPrast schreef:ShadowFax schreef:Ik geloof dat ik echt gek word, maar ik snap iets helemaal nietOp de website staat dat van 6-12 aug. het wk plaatsvindt. Als ik in mijn agenda kijk, is de 6e op een maandag... maar je kan kaartjes bestellen voor dinsdag t/m zondag. Maandag is installatiedag die niet voor toeschouwers is, maar wel wordt meegerekend?
Niet dat het een probleem is ofzo, maar ik snap het ff niet meer
Normaal gesproken is maandag de dag van aankomst van deelnemers en kamperende bezoekers. Op dinsdagochtend is dan de officiële opening en de rest van de dag vinden de fokkerijrubrieken plaats. De laatsten deels ook nog op woensdag. De rest van de doordeweekse dagen is voor de selecties van de gangenproeven en voor de telgangonderdelen. Op zaterdag zijn dan de B-finales en de presentatie van de fokkerijpaarden en op zondag de A-finales en de slotparade.
Het programma zal daarvan hier en daar misschien een klein beetje afwijken, maar iets in die richting zal het vast wel weer worden.