entreeprijzen WK 2007

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shezzit

entreeprijzen WK 2007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 08:53

Hallo!
Er was nogal wat vraag naar de entreeprijzen voor de WK, dus bij deze: Na een dag volgt eerst de prijs voor volwassenen, daarna voor jeugd ( t/m 14 jaar)

dinsdag: 10/5
woensdag: 10/5
donderdag 25/12,50
vrijdag 25/12,50
zaterdag 45/22,50
zondag: 50/25

Voordeelkaarten:
Hele week: bij boeking van de entree/camping VOOR 1 mei: 110/55
Hele week: boeking NA 1 mei : 135/67.50
Vr/Za/Zo: Voor 1 mei: 100/50
Na 1 mei: 120/60
Za/Zo: Voor 1 mei: 85/42.50
NA 1 mei: 95/47.50
Prijzen voor Camping: VOOR 1 mei: met stroom: 210 / zonder stroom: 110
NA 1 mei: alleen nog zonder stroom mogelijk: 135,-

Als je GEEN Vinur Class hebt, kun je toch nog naar de Vinur Show komen ( Nederlandse Topsport ontmoet het Ijslandse paard)
De kosten voor deze avond show zijn 22,50 voor volwassenen, voor jeugd t/m14 jaar: 17,50

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!
Groetjes Kris

Nado

Re: entreeprijzen WK 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 08:59

Bedankt! Ik neem aan dat de camping prijs die je aangeeft geldt voor de hele week. Kan je ook nog de camping prijs per dag aangeven ? Dat rekent net iets makkelijker Knipoog

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 11:22

Ik vind het nog wel meevallen, zit nu te twijfelen of ik wel ga vrijwilligen. Wil natuurlijk wel alles zien... worden in het weekend de finales gereden?

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:35

Nado schreef:
Bedankt! Ik neem aan dat de camping prijs die je aangeeft geldt voor de hele week. Kan je ook nog de camping prijs per dag aangeven ? Dat rekent net iets makkelijker Knipoog

Je kan alleen voor een hele week reserveren Scheve mond Best vreemd...
wksite schreef:
Vast weektarief
De kampeerplaatsen op de Bezoekerscamping worden per week verhuurd. Er is maar één tarief. Dit betekent dat u altijd hetzelfde bedrag betaalt. Ook als u er maar voor één of enkele dagen gebruik van maakt.

@Tjaldur: de finales zullen inderdaad wel in het weekend zijn!

Ik moet zeggen dat ik het best vervelend vind dat je nu nog geen kaartjes voor zaterdag/zondag kan kopen, zo gaan alle 'goede' plaatsen naar de mensen die de hele week of 3 dagen gaan, wat ik niet helemaal logisch vind! (nouja, ok, voor de organisatie misschien wel, ze betalen meer Knipoog) Het is allemaal wel erg ingewikkeld zo, door die genummerde plaatsen.

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 11:30

Hee hee, het punt dat je nog geen weekend plaatsen kan kopen is: als ze jou die stoel verkopen, moeten ze maar net iemand vinden die er de andere dagen op wil zitten. De mensen die de hele week komen, hebben de hele week dezelfde stoel, want die kunne nvaak met vrienden samen reserveren. De stoelen die over zijn, worden dus in deeltijd verkocht, maar ze willen het stadion natuurlijk zo vol mogeijk hebben.
En idd, je kunt niet voor 1 nacht komen kamperenL: nouja, kan natuurlijk wel, maar betaal je alsnog de weekprijs. Beetje lastig voor mensen die maar paar daagjes komen, maar je "sloopt": er wel een plaats mee, en het is ondoenlijk om mensen te gaan laten wisselne van plaats/ of mensen na elkaar op dezelfde plaats te laten staan, daar is t te kort dag voor. ook hier geld weer; ze willen alles zxo vol mogelijk hebben, zodat er geen "lege" gaten gaan vallen, voor mensen die alleen van zaterdag op zondag blijven.

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:36

Tsja, ik snap het allemaal best hoor, maar het is gewoon niet nodig. Ongenummerde zitplaatsen werken ook prima, en daarmee heb je niet van deze ingewikkelde constructies nodig...Bovendien vind ik het veel leuker om af en toe van zitplaats te kunnen wisselen!

Maargoed, jij gaat daar natuurlijk helemaal niet over, dus het heeft verder geen zin om er op in te gaan Knipoog En het zal vast een gave WK worden, genummerde zitplaatsen of niet....

Shezzit schreef:
ook hier geld weer; ze willen alles zxo vol mogelijk hebben, zodat er geen "lege" gaten gaan vallen, voor mensen die alleen van zaterdag op zondag blijven.

Dit snap ik trouwens niet zo goed, lege plaatsen op een camping zijn geen enkel probleem, juist handig als doorlooproute, plek om te zitten met je buren, kinderspeelplaats, en ga zo maar door...

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 13:32

Tja, over die campingplaatsen: ik snap t ook niet zo goed want er is echt een giga campeerplaats, maarja.
over die genummerde plaatsen: nou, ik wil graag met een aantal vrienden gaan, die hebben ook weer mensen waar ze bij willen zitten etc: zo zit je met een club van 20 man en natuurlijk wil je dan bij elkaar zitten: beetje ons kent ons verhaal (as usual, hihi) en als je bv fotograaf bent, wil je natuurlijk op een bepaalde plaats zitten omdat je van daar af de beste foto's kan maken.
Maar idd, ik ga er niet over: ik zorg alleen dat ik zelf goed zit en dat ik verder bij t vrijwilligeren braaf doe wat me opgedragen word. Zijn er nog mensen die op Zuid alvast naar de baan komen kijken?

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 17:41

Die prijzen vallen inderdaad nog wel mee... heb je enig idee wanneer het programma bekend is?

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 20:35

ShadowFax schreef:
Die prijzen vallen inderdaad nog wel mee... heb je enig idee wanneer het programma bekend is?

NU, iig in grote lijnen
Maandag: aankomst ruiters/officials/"personeel"/bezoekers die de hele week blijven
Dinsdag + deel woensdag: Fokkerijgedeelte
Deel woensdag t/m vrijdag: selecties (meestal beginnen ze met de toltproeven, dan een deel pacen, daarna gangenproeven en nog een deel pacen)
Zaterdag: B finales en show fokkerij + 'savonds VinurShow
Zondag: A finales
Dit is alles in grote lijnen, beetje het standaard verhaal dus

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:16

Bij die weekkaarten is dat nou excl of incl die zaterdagavond show?

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:19

Shezzit schreef:
ShadowFax schreef:

NU, iig in grote lijnen
Maandag: aankomst ruiters/officials/"personeel"/bezoekers die de hele week blijven
Dinsdag + deel woensdag: Fokkerijgedeelte
Deel woensdag t/m vrijdag: selecties (meestal beginnen ze met de toltproeven, dan een deel pacen, daarna gangenproeven en nog een deel pacen)
Zaterdag: B finales en show fokkerij + 'savonds VinurShow
Zondag: A finales
Dit is alles in grote lijnen, beetje het standaard verhaal dus
Hé, dat klinkt bekend! Waar heb ik dat toch meer gelezen? Clown

EricPrast schreef:
ShadowFax schreef:
Ik geloof dat ik echt gek word, maar ik snap iets helemaal niet Haha! Op de website staat dat van 6-12 aug. het wk plaatsvindt. Als ik in mijn agenda kijk, is de 6e op een maandag... maar je kan kaartjes bestellen voor dinsdag t/m zondag. Maandag is installatiedag die niet voor toeschouwers is, maar wel wordt meegerekend?
Niet dat het een probleem is ofzo, maar ik snap het ff niet meer Haha!

Normaal gesproken is maandag de dag van aankomst van deelnemers en kamperende bezoekers. Op dinsdagochtend is dan de officiële opening en de rest van de dag vinden de fokkerijrubrieken plaats. De laatsten deels ook nog op woensdag. De rest van de doordeweekse dagen is voor de selecties van de gangenproeven en voor de telgangonderdelen. Op zaterdag zijn dan de B-finales en de presentatie van de fokkerijpaarden en op zondag de A-finales en de slotparade.
Het programma zal daarvan hier en daar misschien een klein beetje afwijken, maar iets in die richting zal het vast wel weer worden.

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 14:29

@ Eric, ow had jij dat al geschreven: niet gezien hahaha. Maarja, tis beetje het standaard verhaaltje he, as usual.