[E] [KWPN] Twenter v. San Remo x Belisar x Lucky Boy xx

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjappie

[E] [KWPN] Twenter v. San Remo x Belisar x Lucky Boy xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 19:27

Wat vinden jullie van het exterieur van deze twentermerrie van San Remo? Ze is nu 2 jaar en 2 maanden. Stokmaat nu in ieder geval 1.60, we hopen groter. Let vooral niet op de staart Huilen

Standfoto
Afbeelding

Halsfoto
Afbeelding

Als veulen op het NVK in Ermelo
Afbeelding

Elisa2

Re: [E] [KWPN] Twenter v. San Remo x Belisar x Lucky Boy xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:38

Ik vind haar als veulen zeer mooi! het lijkt nu alleen wel of ze wat onderhals krijgt.Maar mischien ligt dat aan de foto,verder ziet ze er goed uit.Lijkt veelbelovend.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:40

Mooi paard, als veulen heel erg mooi
kunt duidelijk zien dat ze zich nog heel veel moeit ontwikkelen, maar komt er zekerweten wel.

sandradeboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:09

Is ze te koop, kan wel eens een hele goede gaan worden. Het lijkt dat ze op de veulenfotot 34/ maanden oud is, daar groeit ze echt wel weer naar toe. San Remo geeft op stand wel eens een onderhals, maar geloof me maar, die kap komt wel weer zodra ze 3 jaar oud is. Wat training zal zeker helpen. Bijna Alle SR's worden ster/keur op de keuringen, dus pas er maar goed op! Op de site www.seahorses.nl vind je Zan Salsa. Deze hengst heb ik gefokt. Kijk bij de foto's maar eens hoe hij zich ontwikkelt heeft de afgelopen jaren. Ook dat front begint er nu pas wat in te groeien. Het zijn laatbloeiers. Succes!

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 12:11

Ze is niet te koop. Het is 'ons' goudmijntje Knipoog (ze is niet van mij hoor, maar ga wel helpen met klaarmaken etc.). We verwachten er inderdaad veel van. Hopelijk is ze ook goed op de foto's!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:40

Oei San Remo's! Haha!

Wij hopen over twee jaar een San Remo x Elegant x Zichem te hebben *LOL* Gave dieren vind ik het en volgens mij past hij prima op onze merrie Pling

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:35

Op de foto als tweejarige mis ik wat lengte in haar lijf en lijkt het wel, zoals Elisa2 al aangaf, alsof ze een kleine onderhals heeft. Maar dit zie ik niet op de veulenfoto terug, daar is het echt een plaatje. Als ze daar weer naar toe groeit, heb je zeker een keuring topper.

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:29

Ontzettend mooi veulen was het zeg! Nu is ze nog in de groei, dus ze moet nog een beetje 'uit elkaar gaan groeien' enz.
Wel korte rug, maar hals is erg mooi! Ben benieuwd wat voor paard dat worden gaat!
Hahaha, op zo'n staartje moet je nog niet gaan letten, mijn twenter heeft dat ook... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:10

Ik ben er ook niet zo'n ster in hoor maar wil het wel proberen.
Ik vind dat haar hoofd wat meer uitstraling zou mogen hebben en een bemerking op de stand van haar voorbenen. Verder vind ik haar juist al best compleet voor een 2 jarige, dus die moet er volgend jaar wel staan op de keuring! Ik denk dat ze een schitterende hals krijgt. Als veulen zette ze die er in elk geval goed op!
Tip: als je wilt dat ze volgend jaar op de keuring wat staart heeft: hofman lieve's heeft een nieuwe anti bijt creme die 6 weken blijft zitten, is mss wat? Is wel wit maar verder goed spul vind ik.

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 07:36

Als veulen heeft ze een geweldig mooie hals (mooi opwaarts gebouwd). Op de twenterfoto lijkt het net of de hals nu iets dieper uit de borst komt maar het is een paard in ontwikkeling en het zal vast helemaal goed komen. San Remo's zijn zeker laatbloeiers. Ze heeft een mooie schouder en de hals heeft denk ik wel voldoende lengte.

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 07:55

Dank voor al jullie meningen. Als San Remo's daadwerkelijk laatbloeiers zijn dan zie ik het allemaal zeer positief in Haha!

Die staart is van de winter afgevreten, ze heeft van zichzelf al niet veel staart. Hopelijk is het over een jaar wat bijgekomen.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 15:33

Idd kort in de rug en zo op stand wat onderhals, maar als ze dalijk als 3 jarige zo gaat bewegen als ze als veulen ook deed... poee dat word een goeie hoor!!!