Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
idd afstamming is niet het belangrijkste. Paard moet goed kunnen lopen en dat kun je alleen beoordelen als je het beestje hebt gezien.
mienke schreef:een jazz, krack, donnerhall, rubinstein, royal diamond, de niro, gribaldi... zijn wat ik hoor toch wel erg geliefd....

mieki schreef:wat zou nu een goed veulen zijn kwa afstamming,exterieur om over drie jaar leuk te verkopen....
dozo schreef:Veulen...goede investering....HAHAHAHAHA!!!
Ze kosten alleen maar geld!!!
Sammie schreef:Niet als je een painted black x goodtimes fokt
Aimee schreef:Als het gaat om "leuk verkopen" kun je imo beter investeren in een twee- of driejarige, rechtstreeks van de fokker.
Hoe langer je een paard aan moet houden, hoe meer hij kost en hoe groter het risico dat er wat gebeurd. Bovendien kun je een driejarige rondom op de foto zetten.....
maar kosten doet het zeker iets dat is waar sunset schreef:mieki schreef:wat zou nu een goed veulen zijn kwa afstamming,exterieur om over drie jaar leuk te verkopen....
![]()
Je koopt en verkoopt toch???
moet je dit nog vragen???dozo schreef:Veulen...goede investering....HAHAHAHAHA!!!
Ze kosten alleen maar geld!!!
Idd Dozo, echter Mieki denkt dat ze het 3e wiel kan uitvinden
dozo schreef:Sammie schreef:Niet als je een painted black x goodtimes fokt
Daarom heb ik nu mijn Welt-Hit 2 merrie drachtig van Painted-Black![]()
Maar de verwachting dat ik daar ooit 96.000 euro voor krijg heb ik niet, hou het veulen lekker zelf!!!

Dees schreef:Zwart of zeer donkerbruin, weinig wit, hengst... en een beetje veel aan de maat... Bekende namen in de papieren, maakt niet uit welke rechting, als ze maar bekend zijn.
Dees schreef:Zwart of zeer donkerbruin, weinig wit, hengst...