Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Hypofocus schreef:Het blijft een "jury sport" waarin meningen een belangrijk punt zijn. Er wordt met meerdere juryleden gekeurd, dus het kan zó een paar puntjes per jaar schelen.
fjordowner18 schreef:(...) en ze was niet goed genoeg gespierd, had haar goed gereden en bespiering was nog niet optimaal maar best goed. Dit jaar weer geweest, ze heeft een veulen en dus niet echt meer gereden de laatste maanden en nu het veulen er naast loopt ook niet en kreeg ze 36 punten, dit is toch ook vreemd?
fjordowner18 schreef:ik had ook zo'n fjordje, vorig jaar naar de keuring in wijk, kreeg ze een tweede premie met 35 punten, aanmerking op haar benen (ze heeft schiefels) en ze was niet goed genoeg gespierd, had haar goed gereden en bespiering was nog niet optimaal maar best goed. Dit jaar weer geweest, ze heeft een veulen en dus niet echt meer gereden de laatste maanden en nu het veulen er naast loopt ook niet en kreeg ze 36 punten, dit is toch ook vreemd?
of bedoel je 2e klasse Model?Vippie schreef:fjordowner18 schreef:ik had ook zo'n fjordje, vorig jaar naar de keuring in wijk, kreeg ze een tweede premie met 35 punten, aanmerking op haar benen (ze heeft schiefels) en ze was niet goed genoeg gespierd, had haar goed gereden en bespiering was nog niet optimaal maar best goed. Dit jaar weer geweest, ze heeft een veulen en dus niet echt meer gereden de laatste maanden en nu het veulen er naast loopt ook niet en kreeg ze 36 punten, dit is toch ook vreemd?
35 punten is een 1e premieof bedoel je 2e klasse Model?
Btw moet je op de keuring spieren vrij vertalen naar vetpercentage, die fout heb ik ook ens gemaakt.
En een verschil tussen 35 en 36 pnt is niet zo groot gelukkig dus heel reeel.