Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
frizzle schreef:Daarom vraag ik toch ook of ik beter laat of vroeg kan gaan, en sorry, maar ik vind het niet leuk om te horen dat ik beter niet naar een veulenkeuring kan gaan met 'zo'n veulen' wat voor veulen? over 2 maanden is de late keuring, dan is ze dus even oud als de meeste veulens die naar een keuring gaan, verder zeg ik erbij dat ik het meer voor de lol doe.
Shanna schreef:met 2 a 2,5 maand kunnen de meeste veulens al gewoon aan een touwtje lopen hoor, ikz ie daar het probleem niet zo van in..
Suzanne F. schreef:KWPN in ieder geval wel ja. NRPS weet ik de regels niet van maar ik weet alleen dat een vriendin van mij ook met een echt getalenteerd veulen naar de NRPS keuring ging en hetzelfde meemaakte. Probleem is nogmaals ook dat ze zich op jonge leeftijd vaak weinig laten zien qua draf, veel galopperen etc.
frizzle schreef:Ik heb er toch iets aan gehad, om dit topic te plaatsen, Rusty gallopeerd nog heel veel, weinig draf, als ik met Fristi stukje ga draven gallopeerd ze er achter aan, nu snap ik dat dat waarschijnlijk komt omdat ze nog jong is..