De merrie is op deze foto 4 jaar oud.
Op mijn profiel is ook te zien hoe ze toont onder het zadel. (is alleen wel meer dan een jaar geleden
)http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=25858
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

Majoor schreef:legt er aan wat je wil fokken wil je een springgericht of dressuurgericht fokken.
een leek kan wel zeggen dat je hem bij die hengst moet doen,als ik jou was ging ik gewoon een paar hengsten bekijken bij een hengstenhouder en er komen wel meer mensen die niet weten welke hengst ze bij de merrie willen doen, en je hebt indexboek van het kwpn waar instaat wat welke hengst allemaal doorgeeft aan het veulen.je moet er eerst uit wat voor veulen wil ik fokken spring of dressuur gericht.
een voorbeeld furore fokt klein maar geeft zijn kwaliteiten op springgebied door.
jazz fokt groot maar geeft moeilijk en hete karakter door aan zijn nakomelingen deze zijn niet geschikt voor de doodgewone ruiter die een paar keer rijdt in de week.de hengsten Hamlet, Flemming, Numero Uno, Farrington en Tuschinski zijn erg instresant voor jouw merrie kwa bloedvoering.
de hengsten die jij daar opnoemt zijn in mijn ogene geen verbeteraars op deze merrie, maar fokken de sterke punten die de merrie al heeft verder door, maar de zwakke punten van deze merrie, worden daarbij niet goed genoeg gecompenseerd door deze hengsten, in mijn ogen..

Is Animo eigenlijk nog beschikbaar?
)
Onder het zadel toont dit paard heel anders.
) Nu als 5-jarige zou ik kunnen overwegen om nogmaals naar een keuring te gaan.

Citaat:dat slaperige wat iemand hiervoor noemde noemen ze dat niet wat te weinig jeugdigheid?
Ik denk dat de buitentemperatuur hier al een paar weken tropisch was geral schreef:Ik zou voor Perfectum gaan, zodat je weer in de Ramiro lijn terecht komt
Rubels zou je wellicht kunnen overwegen, ook Ramiro bloed![]()
Cockpit zou ik niet doen
geral schreef:Rubels zou je wellicht kunnen overwegen, ook Ramiro bloed![]()