fokproducten van Winkel uit Noordbroek gezocht.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dblijham

fokproducten van Winkel uit Noordbroek gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 21:52

Ik ben op zoek naar familie van mijn bonte dondersteentje, ze is gefokt bij de heer Winkel uit Noordbroek (Groningen). Haar vader is "K" van Rossini uit Dilly van Samber. Haar moeder is Karona van Purioso uit Garona van Naturel.

Angelo

Re: fokproducten van Winkel uit Noordbroek gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 16:31

Wij hebben hier op stal een enter staan die ook als vader een hengst van Winkel heeft. De naam weet ik zo niet maar de vader is ook Samber. Zal mijn stalgenoot wel even vragen hoe die vader heet. (Was in ieder geval een bonte hengst).

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 21:12

Ben heel benieuwd, hij fokt veel met deze hengst, zowel eigen als merries van buiten dus je zou denken dat er wel wat rondloopt aan nakomelingen. Waar staan jullie, als ik vragen mag ?

Angelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:46

Nieuwe Pekela; volgens mij was de vader "R" of "S". (wat een namen ook he.) zal de eigenaar nog even vragen het na te kijken, want hij wist het ook niet meer precies.

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 21:50

Zijn blijkbaar een paar drukke jaren geweest, de jaargang van mijn huidige merrie is geheel voorzien van stamboeknamen i.p.v. letters.