[TI] Tukker Tinkers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

teller

Tukker Tinkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 20:20

Hallo iedereen

Omdat ik nieuw ben, en gelijk een vraag heb, zal ik mij eerst even netjes voorstellen, ik ben Silvi, 38 jaar, woon samen met mijn schat van een vriend, wij hebben 2 poepies van Beagle pups, en een lieve vrijkont kat, om mijn geluk compleet te maken Haha! , ben ik opzoek naar een lieve, brave tinker, nu heb ik van iemand de tip gekregen om eens bij de Tukker Tinkers te gaan kijken, dit zou een betrouwbare stal zijn, maar omdat ik nog nooit van deze stal heb gehoord, vroeg ik me af of er hier misschien iemand is die daar wel eens een Tinker heeft gekocht, of op een andere manier ervaring met deze stal heeft, alles is welkom

Alvast bedankt voor de moeite

groetjes Silvi

Tinkerlady

Re: Tukker Tinkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 21:39

Hoi!

Een prima adres, netjes in onderhandelingen. Niet goed geld terug, proeftijd afspraken altijd correct. Het nadeel is dat de site dramatisch achterloopt. Je kunt het beste even met Rudy Asbroek bellen, hij kan precies aangeven of hij iets voor je heeft staan. Kijken is altijd zinvol op meerdere adressen.
Zijn site waarop je contact gegevens wel kunt vinden: www.detukkertinkers.com

Voor meer goede stallen kijk eens op: www.hooghewaerd.nl op de subsite links, daar staat genoeg.

Succes!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 07:49

Hallo Silvi,

www.hooghewaerd.nl is inderdaad een prima begin, kijk ook 'ns op de site van www.destoeterij.nl. Prima adres, mijn tinker komt hier vandaan en ik ben er 1000 % tevreden over. Als je nog vragen hebt, mag je me gerust PB-en ! Knipoog

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 12:28

Ik ben ook bij de Tukkertinkers geweest toen ik op zoek was naar een paard. Leuk geholpen, gastvrij en vriendelijk. Ze hadden toen niet het paardje voor me, maar ik kreeg zeker een goede indruk! Ook is mijn zus daar wezen kijken. Leuke stal hoor!
Tinkerhoeve de bonte parels is ook leuk, en ligt er vlak bij.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 14:54

Voor de bonte parels kun je kijken op www.tinkerhoeve.nl
Heb over de Tukker eigenlijk nooit iets gehoord qua slechte ervaringen.
Veel plezier en succes met de zoektocht naar een maatje!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:02

Ik heb geen slechte dingen over de tukkers gehoord.. Hou je ons op de hoogte over je mogelijk nieuwe vriend?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 09:34

Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb er altijd wel positieve dingen over gehoord.
Over de bonte parels ben ik zwaar minder te spreken, maar dat kan incidenteel zijn.
Veel succes met het zoeken!

truecolors

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 10:23

Ik heb ook geen slechte dingen over de tukkers volgens mij wel prima mensen daar succes en welkom in de tinkerwereld

een goede keus

maar bonteparels en de stoeterij zijn ook prima tinker mensen

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 08:51

Ik heb mijn eigen tinker overigens hier in frl bij www.thesandyroadranch.com gekocht. Momenteel hebben ze daar geen tinkers te koop geloof ik, maar ik ben HEEEEL tevreden over mijn 'aankoop' daar en ik ken een aantal anderen die dat ook zijn..
Ik hoor minder goede dingen over een andere verkoper in frl, maar als je daar info over wilt, doe ik dat liever via PB.

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 10:47

Ik heb zelf mijn Tinker ook gekocht bij de Bonte parels! Ik ben er zeer tevreden over. Aardige mensen die er verstand van hebben. Ze zijn heel klantvriendelijk en kunnen goed bekijken welk paard bij je past!!
Berdien: Waarom ben je niet over hun te spreken? Groetjes bibismurf

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 08:04

Hallo,
Het verstandigste wat je kunt doen is gewoon overal even gaan kijken. Dan kun je vergelijken wat voor paardjes de verschillende stallen hebben staan en of het klikt. Ook kun je dan zien waar je het vriendelijkst geholpen wordt en of de mensen jou liggen of niet. Uiteindelijk gaat het toch om het paardje wat er voor jou bij staat en met de mensen van een dergelijke stal heb je dan weinig meer te maken. Iedereen heeft, zoals je al hebt kunnen lezen, andere ervaringen en het is het best als je van je eigen gevoel uit gaat. Anders loop je misschien wel je droompaard mis.

Loessie_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 08:06

Berdien schreef:
Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb er altijd wel positieve dingen over gehoord.
Over de bonte parels ben ik zwaar minder te spreken, maar dat kan incidenteel zijn.
Veel succes met het zoeken!

Kun je ook uitleggen waarom je er minder over te spreken bent Berdien? Dat verduidelijkt misschien wat

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 09:09

ik ben op mijn zoektocht ook bij de BP geweest en ben er prima geholpen ondanks dat ik daar mijn tinker niet heb gekocht.
over de tukker tinkers heb ik ook alleen maar goede verhalen gehoord.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 09:52

Ik heb mijn post over de BP opzettelijk vaag gehouden, omdat dit toch een openbaar forum is. Mensen die er wat over willen weten, moeten maar PB-en Lachen

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 21:45

mijn tinker komt bij de tukker vandaan, en ik ze zijn tegen mij niet helemaal eerlijk geweest, als je meer wilt weten, alleen via pb.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:14

Lowara komt bij Rudy vandaan en dat is toen prima afgehandeld.
ze bleek drachtig te zijn en daar waren ze heel makkelijk mee, niets extra betalen of het veulen inleveren na geboorte, en als ik echt perse iets anders had gewild vanwege de dracht, was het ook geen probleem geweest.