Maar het is ook meer een beetje om het van me af te schrijven..
Maar er is mij gisteren iets heel raars overkomen.
Ik stapte met Amy langs een B-weg over het fietspad. Ineens word ik ingehaald door een auto die mij snijd over het fietspad. Hij reed me gewoon klem..
Ik denk, 'Oh iemand die de weg niet weet'. Dus ik blijf staan.
Komt er een man uit de auto, en die begint tegen me te praten dat Amy een ontzettend mooi dier is en dat hij haar van me wil kopen.
Ik zeg dat ik dat niet wil, maar hij wilde niet luisteren en schreef een cheque uit met 5000
euro..Met als ruiling ik de cheque, hij Amy.. Per direct..
Ik raakte echt helemaal in paniek en ik was doodsbang. Op een gegeven moment ging hij opzij en ben ik weggelopen met Amy. Helemaal met een omweg naar huis.
Ik hoop zo dat hij me niet gevolgt heeft.. Straks gaat ie haar uit de wei jatten ofzo..
Helaas is er hier in de buurt een soortje van 'bende' actief. Ik heb al meerdere verhalen gehoord van ponyeigenaren en andere mensen die lastig gevallen zijn door toeristen.
Het valt me de laatste tijd op dat toeristen, in het bijzonder Duitsers en Polen, Amy erg mooi vinden.
Ik kan nog met andere paarden op pad zijn maar Amy word er altijd uitgepikt en bestrooid met complimenten!
Dit vind ik niet erg, maar ze moeten natuurlijk niet zo gaan beginnen..
Hoe denken jullie hierover?

) Wat een enge gedachte dat hij inderdaad misschien bij je wei kan komen! Niet aan denken
haha
Datze niet na kunnen denken hoe dreigend zoiets overkomt...
ben het eigenlijk ook wel gewwon
ook van belgen, fransen, etc...