Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kiara schreef:Ik kan me vergissen, maar volgens mij hoort meedoen er automatisch bij zoals je al schrijft.
Inschrijven is niet nodig, en volgens mij hoef je ook niet te betalen deze keer.
Toch?
Wie vult me aan?
Mariel?
Supertje schreef:inschrijven is niet nodig, betalen ook niet. Programmaboekje kreeg ik ook toegestuurd, allemaal super geregeld
). Ik kon Anouk nog niet eens zelf vasthouden, stond te trillen op mijn benen. Ze moeten eerst met zn allen in de ring en dan gaan ze één voor één eruit tot er nog twee overblijven en dat zijn dus de kampioen en reservekampioen, dat wordt dan dus als laatste bekend gemaakt. Echt een spannend moment was dat...Kiara04 schreef:ja ik ben dus ook een enorme stresskip,en ik moet de maand erna waarschijnlijk weer een operatie aan mijn hart ,dus dat schiet lekker op hahahaha.
Ik had ook nooit verwacht zover te komen,dus is het allemaal extra spannend,
Groetjes Kiara
. Bonte schreef:Keeva, we gaan het dit jaar anders aanpakken
Kiara04 schreef:bedankt,ja ik probeer rustig te blijven hihi,of het lukt,ik denk als ik daarben dat de zenuwen me door de keel gieren.
Breng je ze eigenlijk zelf voor of doen de voorbrengers dat?
Groetjes Kiara