Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Urbann schreef:Nou de titel zegt het al.
Ik heb een gribaldi paard op het oog. Maar is het nou moeilijk bloed. Geeft het een beetje snel anwoord, of blijft het verzetten?
bedankt alvast
ceasario schreef:
Je kunt ook de vraag stellen: Welke ruiters horen niet bij een Gribaldi nakomeling !
Ik heb weinig tot geen problemen met gribaldi's, alleen dat ze vaak wat te klein zijn

(je hoeft er maar naar te wijzen en ze raakt al van de leg). Manen trekken is ook een drama... Niettemin ben ik erg blij met haar
.
toen kreeg ik een enkeltje bakzand en een bezoekje ziekenhuis, hahaha!
Maar ik denk dat ze gestoken werd ofzo want ze heeft voorheen nog geen poot verkeerd gezet
. Bacannie schreef:Mijn Gribaldi merrie is nuchter, werkwillig, voorwaarts, dominant, heeft een hekel aan poetsen en is kleinzerig als ze iets heeft(je hoeft er maar naar te wijzen en ze raakt al van de leg). Manen trekken is ook een drama... Niettemin ben ik erg blij met haar
.
)kam kan strijken. Elisa2 schreef:Haha als een F16,wat een grappige vergelijking :-} De Grib. die ik rijd was toen ie net onder het zadel was bang voor als je teveel bewoog op hem,Iemand een hand geven vanaf hem kon dus niet,hetzelfde met bv jas aantrekken. Nu kan het wel. En als ie in paniek raakt is het altijd maar heel eventjes,maar kijkt ie niet uit.

)

ze zal nu rond/boven de 1.72m zitten 

Dat heb ik altijd al gewild. En 1 met een goede dressuurlijn, maar die dan ook wel een sprongetje kan maken
Dus naja, ik ga gewoon verder zoeken.
vanaf april onder het zadel en echt een ontzettende lieverd!!!