Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Riemke schreef:het ziet er niet echt vlammend uit nee, Jammer!

Anne_GTI schreef:Ik weet niet waar jullie naar hebben zitten kijken maar ik zie een fijn paard lekker ongetrikst over een gazon lopen. Juist met zulke filmpjes kan je vind ik de natuurlijke aanleg van het dier beter beoordelen. De natuurlijke aanleg kan je wat mee als je gaat fokken. De ruiter krijg je er nl. niet standaard bijgeleverd.
Pletje123 schreef:Het viel me op dat het achterbeen zo actief is!![]()
Vind het alleen jammer dat ze em net ertegen aan rijdt en net niet er doorheen zeg maar. Zo lijkt het wat flauwtjes..
KindnessM schreef:Vind de souplesse en swung missen... net alsog je naar een recreatie paard zit te kijken die een mooie Mproef neer zet...
Djesseka schreef:Klik
Zie hier de UB40 waar wij zo verliefd op zijn geworden vorig jaar.
Onder andere dit filmpje heeft ons doen besluiten dat er nu een veulen van hem in de opfok loopt.
[Ik wil niet zeggen dat dit filmpje nou echt verschilt van het filmpje hierboven qua beweging, want dat is natuurlijk niet te vergelijken, gezien de bovenste onder de man is en deze niet. Maar toch, ook dit is UB40!]
Labine schreef:kortom er gebeurd wel het een en ander achter maar in alles een te recht achterbeen.