Het is een Santano x Cabochon x Aron(Abdullah ox)
Hier is hij bijna een maand oud
1. Zo klein nog
2.Gelukkig kunnen moijn vriend en brad het goed vinden, dus ik hoef niet bang te zijn voor jaloursie
3. Lekker attent
Op foto 4 en 5 is hij ongeveer 6/7 weken en ging het even wat minder nadat ze 3 weken op een hengstenstation hadden gestaan. Wat minder houd in dat ie wat schraal wat. Verder ging het prima en was het gelukkig nog net zo`n knuffel als voordat ie er heenging
4. Lekker na 3 weken weer buiten!
5. Op zoek naar...
En de laatste foto`s zijn van deze week en hij is nu ongeveer 2 maand. En is weer aardig bijgetrokken. Gelukkig vind alles wat ik met hem doe prima en dat is echt ideaal. Een spuit in zijn mond vind ie prima en de laatste tijd doet ie zelf al zijn ond open, dus schijnbaar vind ie dat vitaminespul zelfs lekker (ga het zelf niet uitproberen
)6. Hey jij daar!!
7. Lekker met de emmer spelen
8. Moeders even cool als altijd
9. Zijn lieve koppie , hij heeft echt giga oren. Ze zeggen dat het dan grote paarden worden
10. Brad en zijn vriendinnetje (is nog te koop)
11. Veulenliefde (brad (l) & browny (r))
12. en nog even een standfoto (lukt maar zelden omdat ie altijd naar je toe wil, had gelukkig hulp deze keer
)Nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ben ook benieuwd naar de ervaring van andere snatano veulens. De mijne heeft echt een super cool en knuffelig karakter. Hij laat echt alles toe (gelukkig).
Bovendien zijn van de week ook geheel onverwachts de eigenaren van santano langs gekomen om hem te bekijken. Ik vind dat echt super tof van ze en ik ben benieuwd of ze dat ook bij de andere veulens doen.
nou tot horens