Wie kan mij helpen aan meer info? Mooie bloedlijn!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DTLL

Wie kan mij helpen aan meer info? Mooie bloedlijn!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 14:42

Beber

Re: Wie kan mij helpen aan meer info? Mooie bloedlijn!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 15:28

Als ik zo de afstamming bekijk , denk ik dat er een grote kans is dat ze haar naam eer aan doet.

Monaco kinderen ( Animo nazaten ) zijn in de meeste gevallen geen beginners paarden en Pion ( Abgar ) heeft dat ook , maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

Je moet er mee om kunnen gaan, het zijn meestal plaatjes met goede bewegingen en katachtige manier van springen , dus als je ze voor je kan winnen, kun je er zeker ver mee komen.

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 15:32

Hoi Beber,
Bedankt voor je reactie. Rebell hahah... vanaf het moment dat hij geboren is was dit de perfecte naam voor hem. In de omgang is hij speels, maar ontzettend lief. Het is inderdaad een karakter paard, maar absoluut een werker!

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:24

Ik zie verderop in jouw stam dat er ook Ibrahim in zit. Ibrahim is de vader van ALME Z (Chef de Race) Alme Z heeft behoorlijk wat kindertjes op de wereld gezet!!!
Die van jou is een Monaco X Pion X Pretendent
Pion is pittig en zijn in de dressuur in beginstadium moeilijk. Maar zodra het ECHTE werk moet beginnen Z en hoger, dan "spelen" ze met de oefeningen! Pretendent komt van de Pretendent-hoeve. Mooie hengst maar eveneens PITTIG. Monaco is voor mij niet bekend..... Veel plezier met Rebell. En blijf consequent en op een creatieve manier WERKEN met dit paardje! Dan kan ie zich ook niet vervelen of vervelend gaan doen....... Lachen

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:29