Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar aangezien hij beide keren dat ik hem sprak geen programma bij zich had wist hij de exacte tijd niet en ben ik dus niet veel wijzer. Kan hem vanavond pas bellen (ivm werk) om wat voor morgen af te spreken, maar ik weet graag wat eerder waar ik aan toe ben
. fresco schreef:De zadelrubrieken zijn aan het einde van de keuringen, eerst de D pony's en daarna de E pony's.
Het zal denk ik om een uur of 13.30 zijn.
De rubriek van 3 jaar een oudere merries zal om 10.00 beginnen.
Succes en tot morgen!
! 
elissa schreef:Zaols de titel al zegt wie heeft/weet het programma voor de keuring met tijden etc. voor volgende week vrijdag in Assendelft ?
Ziolette schreef:Kan iemand voor mij kijken hoe laat mijn bijrijdpony moet (Vicky, zie mijn profiel)? We moeten in de zadelrubriek voor E-ponies en in de rubriek stamboekmerries (ze is al opgenomen). Heb het al 2x aan de eigenaar gevraagd afgelopen week en kreeg 2 verschillende tijden te horenmaar aangezien hij beide keren dat ik hem sprak geen programma bij zich had wist hij de exacte tijd niet en ben ik dus niet veel wijzer. Kan hem vanavond pas bellen (ivm werk) om wat voor morgen af te spreken, maar ik weet graag wat eerder waar ik aan toe ben
.
Bonte schreef:Ziolette schreef:Kan iemand voor mij kijken hoe laat mijn bijrijdpony moet (Vicky, zie mijn profiel)? We moeten in de zadelrubriek voor E-ponies en in de rubriek stamboekmerries (ze is al opgenomen). Heb het al 2x aan de eigenaar gevraagd afgelopen week en kreeg 2 verschillende tijden te horenmaar aangezien hij beide keren dat ik hem sprak geen programma bij zich had wist hij de exacte tijd niet en ben ik dus niet veel wijzer. Kan hem vanavond pas bellen (ivm werk) om wat voor morgen af te spreken, maar ik weet graag wat eerder waar ik aan toe ben
.
Klopt het dat Vicky de beste rijpony was van haar rubriek??
. Geen 1e premie vandaag tijdens het keuren
, helaas (vorig jaar overigens wel), maar in de zadelrubriek wel een oranje lintje en een mooie deken
. Ziolette schreef:Ja, dat klopt. Geen 1e premie vandaag tijdens het keuren
, helaas (vorig jaar overigens wel), maar in de zadelrubriek wel een oranje lintje en een mooie deken
.
Bonte schreef:Ziolette schreef:Ja, dat klopt. Geen 1e premie vandaag tijdens het keuren
.
Goed hoor. Zat jij erop??
. Ziolette schreef:Yep, that was me.
fresco schreef:Wat leuk!
Ik zei nog tegen dat meisje dat haar pony zo op de mijne lijkt!
Helaas heeft ze haar niet gezien.
De mijne had overigens wel een eerste premie en ik mag dus door naar Ermelo.
.
. Advies was om terug te komen als ze een sportprestatie heeft
(en dan niet de B+1 die ze nu is
). Bonte schreef:Ziolette schreef:Yep, that was me.
Ik ben er druk mee bezig, maar er komen straks nog foto's op mijn site. Ook van jou![]()
www.MBFotos.nl
er staan er nu al wat op van de keuringen.
, meisje dat foto's van mij zou maken tijdens de zadelrubriek kreeg mijn camera niet aan de praat dus ik heb zelf niets
.
. Ziolette schreef:[Ik heb trouwens niet alles mee gekregen wat er tegen met gezegd werd toen ik op Vic zat, ik ben slechthorend en dat was geen goede combinatie met die wind vandaag.
[/quote]
)Bonte schreef:Ziolette schreef:[Ik heb trouwens niet alles mee gekregen wat er tegen met gezegd werd toen ik op Vic zat, ik ben slechthorend en dat was geen goede combinatie met die wind vandaag.
[/quote]
Was jij diegene die braaf door bleef draven, terwijl de anderen aan het galoperen waren. Ik hoorde toen zeggen dat je niets gehoord had (als jij dat was)
Heb volgens mij geen rij foto's, maar wel van de prijsuitreiking.
.
. 
). Vind die ene foto waar ik Vic een klopje geef ook erg leuk
.Ziolette schreef:Kan ik deze foto's alleen via mail bestellen bij je of kan het ook via bokt?