Voorbrengers op NRPS keuring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Voorbrengers op NRPS keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 12:13

Ik ga volgende week naar de NRPS keuring in Assendelft. Ik kreeg net een formulier thuis,
Daar staat op verplicht in NRPS kleren voor brengen anders mag je de ring niet betreden.

Nu zit ik diep in de tinkers... en weet dat daar proffesionele voorbrengers lopen. Je geef hun 15 euro en ze brengen goed je paard voor.

Is dat bij NRPS ook zo?? Bedoel. ik heb nog nooit zelf voor gebracht. Dat kan ik ook niet zo rennen.

maar er staat niks van bij dat er voorbrengers rondlopen die je voor geld je paard kan laten voor brengen.

Dit is mijn eerst NRPS keuring met mijn merrie

FlairS

Re: Voorbrengers op NRPS keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 12:16

Er lopen idd voorbrengers.Je kunt contact opnemen met de afdeling waar je onder valt;zij kunnen je wellicht verder helpen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 12:39

Er zullen inderdaad voorbrengers aanwezig zijn. wie dat is wordt hoogstwaarschijnlijk door de plaatselijke afdeling verzorgt.

In Zeeland is dat de laatste jaren steeds Arthur Vos en dat is een hele goede.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 13:35

euhm// plaatselijke afdeling???
ik heb hier rubriek 8B om 14.00 meer niet Verward

elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 13:58

Hoi,

John Maarse loopt er ook rond die brengt mijn merrie ook voor kosten ong. 20 euro

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 14:02

Cayusejuhh schreef:
euhm// plaatselijke afdeling???
ik heb hier rubriek 8B om 14.00 meer niet Verward

de voorbrengers kan je de dag zelf ter plekke in huren. misschien voor alle zekerheid eens contact op nemen met het stamboek of er voorbrengers zullen zijn.

anders witte broek, bloes of polo met logo van het nrps op. Wit hemd met rode das mag ook.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:12

Wat ik niet snap is dat jullie het er over hebben dat er een NRPS logo op moet staan.
(of begrijp ik jullie verkeerd?)
Maar in de papieren staat duidelijk dat er uitsluitend een NRPS logo mag staan en
dus geen ander logo, maar volgens mij mag je wel zonder logo gaan.

Ik zou als je zeker wilt weten dat je een voorbrenger hebt, even naar het stamboekbureau
bellen en vragen naar wat telefoonnummers van voorbrengers, dan weet je zeker dat het
geregeld is.

Tot vrijdag alvast!! Haha!

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 12:02

idd wat Fresco zegt
je mag gewoon in witte kleding zonder opdruk (van een ander stamboek)
het NRPS logo mag natuurlijk altijd maar HOEFT niet

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:34

Even een off topic bericht:

Door een technisch probleem bij de provider/host van de NRPS-website zijn tussen 25 mei jl. en vandaag (3 juli) geen inschrijffformulieren die via de NRPS-website zijn verstuurd aangekomen bij het NRPS! Deze zijn niet aangekomen ook als u wel een bevestiging heeft gekregen na het versturen van het formulier! Het Stamboekkantoor verzoekt u vriendelijk doch dringend z.s.m. telefonisch contact op te nemen met het Stamboekkantoor (0577-401150 - 8.30 tot 12.30 uur) als u in bovenstaande periode via de website een formulier heeft verstuurd!
Dus voor iedereen die nog naar de keuring moet en niets gehoord heeft.

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:41

ik houd dit topic ok ff bij; wij gaan vrijdag ook naar assendelft, maar hebben ook nog een voorbrenger nodig!

passepartout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:58

Ik hou dit ook in de gaten.
Wij gaan 22 juli naar st. Oedenrode en hebben ook geen NRPS kleding, dit is eigenlijk niet ons stamboek.
Wij zijn meer van de Groningers, ,maar aangezien we een Gameboy veulen hebben wil ik wel graag weten wat de jury van het veulen vindt en misschein wordt moeder nog hulpstamboek merrie.

passepartout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:01

Even nog een aanvulling.
Zo heb ik het ook geinterpreteerd. Een NRPS logo mag maar hoeft niet. Lijkt wel logisch, je kunt niet op een NRPS keuring met een ander paardenstamboek logo gaan lopen.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:28

Mij is ook niet helemaal duidelijk of de opjager ook in het wit moet.. ga ze morgen even bellen Lachen

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:20

Ik heb gebeld, er zijn geen voorbrengers van het NRPS, maar vaak is er wel een te regelen. De opjager graag in het wit.

Ik ben in 2003 geweest en toen kon het via het NRPS.. jammer dat dat niet meer gaat!
Iemand toevallig het nummer van een goede voorbrenger? (via pb)

ponymens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:22

Als je naar Lunteren gaat De Nieuwe Heuvel even bellen, die hebben altijd voorbrengers lopen

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:36

Dat is mooi! Het is nog even onzeker of en naar welke we gaan, mijn pony staat kreupel Boos! Maar bedankt voor je reactie, dan is er alleen paniek als we naar Assendelft gaan Knipoog

ponymens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 12:58

In Assendelft is John Maarse bijna altijd aanwezig.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:38

Klopt! John is er elk jaar en Jan Calis ook.
Zij beide top voorbrengers!

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 23:16

Een NRPS logo ?? Waar kan je dat kopen ?? Gewoon wit is prima hoor..stropdas...niet nodig hoor alleen als je uitgaat Haha!. Is irritant als je moet rennen zo'n lap in je gezicht. Ik moet even kwijt dat ik in een oud NRPS nummer (2 jaar oud)de prof.voorbrenger van Assendelft.... in een spijkerbroek zag voorbrengen.....Nou die stond bijna op iedere foto met de kampioen en een spijkerbroek Clown
Maar eerlijk is eerlijk een nette witte broek hoort bij de keuring ! Succes allemaal in Assendelft Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 06:11

Cristina schreef:
Een NRPS logo ?? Waar kan je dat kopen ?? Gewoon wit is prima hoor..stropdas...niet nodig hoor alleen als je uitgaat Haha!. Is irritant als je moet rennen zo'n lap in je gezicht. Ik moet even kwijt dat ik in een oud NRPS nummer (2 jaar oud)de prof.voorbrenger van Assendelft.... in een spijkerbroek zag voorbrengen.....Nou die stond bijna op iedere foto met de kampioen en een spijkerbroek Clown
Maar eerlijk is eerlijk een nette witte broek hoort bij de keuring ! Succes allemaal in Assendelft Haha!

vroeger kon je bij Divoza blouses en polo's kopen met het NRPS logo. Maar dat is al een paar niet meer zo. Vorig jaar heb ik zelf een set van 2 sweaters, polo's met lange mouwen en 2 t-shirts met korte mouwen aangeschaft in het wit en daarop het logo van het NRPS op laten borduren. Kreeg veel lof daarover van de juryleden. Het heeft me wel een bom duiten gekost vooral omdat het logo aangemaakt moest worden. Bij nieuwe bestellingen met dat logo moet ik nu enkel nog het borduren betalen. Dat logo heb ik gewoon van de website gehaald. Of je kan ook de stickers inscannen.

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:02

Ik ga 22 juli naar de nrps keuring in st. oedenrode maar heb ook nog geen voorbrenger. moet ik daarvoor nou nog naar het nrps bellen of kan dat ter plaatse geregeld worden?