Ik reed pas naar Biddinghuizen en ik zag het kantoor van het KWPN, stond een paardenstandbeeld bij.
Ik ben nieuwsgierig, is dat nou het stamboek (waar ze alles registreren)? Of wat doen ze daar? En heb je dat ook voor andere rassen?
Groetjes,,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Ben er al wel eens geweest, mooi hoor daarbinnen! Volgens mij regelen ze alles daar. Myfairytale schreef:Klopt, staat in Harderwijk (lekker dichtbij). Ben er al wel eens geweest, mooi hoor daarbinnen! Volgens mij regelen ze alles daar.
Sodera schreef:Héél veel...
Onder andere paarden overschrijven, stamboekpapieren ed goed zetten, ze kunnen voor je uitzoeken wat je paard voor nakomelingen heeft gehad, hoe hij op keuring heeft gelopen ed, ze geven dekadviezen op basis van papier, regelen dingen mbt keuringen... Heel erg veel
Myfairytale schreef:Tjee, sorry hoor! Sorry, maar ik werk niet op het stamboek, dus dat zal ik ook niet helemaal weten.
Maar overschrijvingen, nieuwe leden, duplicaten maken, keuringen regelen, mensen die daar komen voor advies helpen, KWPN site en KWPN stallion bijwerken etc.
En wat Sodera vertelde.