Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
texeenmaikey schreef:Waarom papierloos gaan fokken de meeste papierloze veulen verkopen niet en dat naar ze naar de slacht het lijkt me dat je daar niet voor aan het fokken bent.
En vooral als de merrie ook papieren heeft kan je toch beter kiezen voor een hengst met papieren. Weet je ook gelijk dat het een goeie hengst is die goed fokt en geen slechte veulens.
En ik weet ook wel dat je daar iets meer voor betaald.
fjordnina schreef:.texeenmaikey schreef:Waarom papierloos gaan fokken de meeste papierloze veulen verkopen niet en dat naar ze naar de slacht het lijkt me dat je daar niet voor aan het fokken bent.
En vooral als de merrie ook papieren heeft kan je toch beter kiezen voor een hengst met papieren. Weet je ook gelijk dat het een goeie hengst is die goed fokt en geen slechte veulens.
En ik weet ook wel dat je daar iets meer voor betaald.
Mensen, ik heb haar niets horen zeggen over papierloos fokken. *Stiekem in profiel gespiekt* daar staat de volgende naam: Sara lee v.d. Zandkamp. De Zandkamp is toch een wel redelijk bekende naam.
Een andere vraag die mij ineens te binnen schiet: Die dekking moet dan dit jaar nog gebeuren? Je heb met deze maand mee nog 2 pogingen. lukt het niet ben je je geld voor dit jaar (gedeeltelijk) kwijt. Ik vind het erg laat om nu nog een hengst te moeten zoeken.
) dekhengst hij is zelf zwart maar zijn ouders zijn bont x bont. Zijn broertje is wel zwartbont. kijk maar hier http://home.hetnet.nl/~kellyvangent/ liliputter schreef:www.hengstenhouderijvwanrooij.nl en dan de hengst mullacott