Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daantje6 schreef:Ik lees dit topic even mee , als alles goed gaat wordt onze merrie dit jaar gedekt met Rubiquil. Ik heb me trouwens gek gezocht in het archief naar een topic over de afstammelingen van Rubiquil . Vorig jaar stond ie er iig wel in .
@ Desire, wij hadden vorig jaar ook een veulen van UB 40

Pipi schreef:Ik heb een hengstveulen gehad van Rubiquil uit een Ulft moeder.
Helaas heb ik hem vorig jaar in moeten laten slapen,vanwege Wobbler.
Ben er nog steeds doodziek van![]()
Hij was mijn eerste zelfgefokte veulen en ik vond hem prachtig en dat was hij ook!!
Hij had echt een geweldig karakter,was een echte knuffel ook.
Zennie was een mooi,groot,goed ontwikkeld veulen,met veel beweging,waar we echt hoge toekomst verwachtingen van hadden.
Maar het heeft dus niet zo mogen zijn.
Ik heb nu een frieze merrie,dus Rubiquil is niet meer aan de orde,anders had ik zeker nog een keer met hem gedekt.
Er staan nog wat foto's van Zen in mijn profiel.

Marcha schreef:Ook bij ons op stal staat een Rubiquil merrie van nu 3 jaar. We laten zo voorlopig nog even in de wei staan want ze is nog zo klein en iel. Het is wel een echte kroel.
Voor foto`s moet je even op www.kuivezand.nl kijken. Echt recent is de foto niet maar het is het kleine ding bij moeders.
Desire schreef:Waar staan die foto's dan en hoe ziet ie eruit, kan hem zo niet eruithalen op die site