Hij is heel erg aanhankelijk elke pas die ik zet moet en zal hij volgen het liefst kruipt hij dan helemaal tegen me aan.
Hij vind het heerlijk om gekriebeld te worden en vind het nooit genoeg, ja ik ben trots op me kerel!
Ik heb jullie (mede)bokkers nog wat leuks te melden, mij kleine vent komt samen met zijn moeder in TINKERLAND
oh wat ben ik trots op hem! Me moeder had een hele leuke foto van hem en zijn moeder gemaakt, die ik verderop even zal plaatsen. Deze had ze opgestuurd naar tinkerland met het idee nouja misschien gebeurt er wat mee. Krijgen we vorige week een bericht van de redactie van tinkerland, met de mededeling dat ze de foto zo leuk vonden, dat ze er meteen ook een wedstrijd van hadde gemaakt. Hij komt 1 juli(vandaag dus) in Tinkerland dus iedereen die lid is goed opletten en natuurlijk allemaal leuke dingen insturen. En hopen dat 1 van bokt wint dat is natuurlijk altijd leuk!De vraag die bij de foto word gesteld is: Wat zouden moeder en zoon tegen elkaar zeggen? (alleen dan anders geformuleerd)
Nou hier de foto, waarmee me stoere man in het maandblad tinkerland komt:
Nou trotser kan je een paardeneigenaresse denk ik niet krijgen!
Ik ben zelf helaas niet optijd lid geworden, maar krijg wel het blad waar hij instaat toegestuurd ben dus erg benieuwd! Bij alle anderen kwam hij vandaag in de bus en ben erg benieuwd wie hem allemaal al hebben gezien natuurlijk.Dit was mijn verhaal wel weer ik kan nog wel eeuwen doortypen hoe trots ik ben maar dan zijn jullie vast te moe om iets leuks te reageren
.
LIEF!!!!!!