Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ponymens schreef:Ik geef bij dracht alleen eqvalan. Equest zou ik niet durven geven.
Nicole288 schreef:Equest mocht in het begin niet bij drachtige merries, dat is inmiddels aangepast, je mag het alleen nog steeds niet aan veulens geven. Equest mag tegenwoordig (hier in de omgeveing iig) alleen via de veearts verkocht worden, omdat het bij overdoseren gewoon link spul is. Mijn veearts raadde aan om na het insemineren de eerste keer ontwormen met een ander middel te doen.
Nicole288 schreef:Equest mocht in het begin niet bij drachtige merries, dat is inmiddels aangepast, je mag het alleen nog steeds niet aan veulens geven. Equest mag tegenwoordig (hier in de omgeveing iig) alleen via de veearts verkocht worden, omdat het bij overdoseren gewoon link spul is. Mijn veearts raadde aan om na het insemineren de eerste keer ontwormen met een ander middel te doen.
Zannekin schreef:Met febendazole zit je verder van huis, daar is teveel resistentie tegen.
Zannekin schreef:Er is idd nog geen resisitentie bekend tegen ivermectine.
Tip: Equimax is hetzelfde als Eqvalan duo en die vind je goedkoper.