Hier is een foto van haar van november 2005:
En deze van gisteren:
Op de bovenste foto kreeg ze anderhalve kilo sportbrok per dag en 2 keer kuil per dag (geen hooi) en op de onderste foto 24 uurs weidegang (schraal!) en alleen na het werk 1/4 kilo tinkerbrokken en een beetje muesli. Haar conditie is enorm verbeterd sinds ze zo enorm veel afgevallen is. Het totaal aantal singelgaatjes strakker staat nu op 13! Zo als ze nu is, vind ik haar veel mooier, ze straalt van gezondheid, ze zit ook veel beter in haar vel qua karakter. Ze is veel stabieler en echt enorm veel rustiger geworden. Ze is niet meer afgebrand na een buitenrit van 3 uur. Nu rijden we vaak 1 tot anderhalf uur in de bak, waaarvan 3 kwartier intensief en de rest van de tijd stappen. Voorheen kon ik nog geen kwartier in de bak rijden en ze was gewoon echt op. En ze pronkt nu ook echt met zichzelf naar andere paarden!
Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt met jullie tink, dat ze flink overvoerd of verkeerd gevoerd worden op stal als je het voeren niet zelf mag bepalen?
Wat ik eigenlijk nog het meest frapant vond, was dat toen ik in april vorig jaar naar stallingen ging kijken op sommige stallen extra moest gaan betalen voor extra voer, omdat ik een tinker ging kopen, die aten zoveel zeiden ze.. Nu weet ik wel beter
) gehouden met alleen hooi en 2x daags wat basisbrok waar de antibiotica overheen gaat. En ze is ook enorm afgevallen en ze glimt de wei gewoon uit 

bij ons op stal juist een speciaal koudbloed tarief, omdat die minder nodig hebben en zo makkelijk zijn