Talasha helaas weer hengstig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Talasha helaas weer hengstig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-02 12:18

Nou het zit hier niet mee hoor. heb ik twee merrie's die gedekt worden en ben al vanaf maart ofzo bezig is er nog niet 1 drachtig Huilen Huilen Huilen
mijn welsh pony zou afgelopen week gescant worden maar zei is weer hengstig geworden dus opnieuw gedekt.
mijn fries wordt over een kleine 2 weken gescant, ik hoop dat dat wel is gelukt.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 12:37

Vervelend... Ik hoop voor je dat die ander dan wel drachtig is, anders blijft je wei volgend jaar leeg vrees ik.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-02 12:50

nou leeg zijn zal het zeker niet, er zullen nog altijd 3 volwassen dieren lopen maar een veulentje ertussen, ja daar doe je het in ieder geval voor he.

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:45

Mijn merrie wordt deze week gescand, maar ik begin er ook steeds meer aan te twijfelen of ze wel drachtig is ... Frusty
Hopen dat zowel jouw als mijn merrie toch een veulentje krijgen hé volgend jaar Knipoog

gr.Marijke

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 19:06

Als een merrie drachtig is is het nog wel mogelijk dat ze hengstig word. Het gebeurt zeer sporadisch maar gebeurt wel. hebben wij dit jaar ook meegemaakt met Wieberta- die is hengstig geweest terwijl ze net gedekt was. maar intussen is ze alweer 2x gescand en ze is echt 100% drachtig.

Nog success

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-02 20:08

Ja zoiets heb ik ook al eens gehoord maar talasha moest dus deze week gescant worden (18e dag0 en toen was ze dus hengstig.
afwachten maar weer, en dat duurt altijd zoooooooo lang Haha!