Halsterhoofdstel voor mini-shet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Puera

Halsterhoofdstel voor mini-shet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 18:02

Zijn er ook halsterhoofstelletjes in de maat mini-shet? Of iets anders bitloos in een flitsend kleurtje?

Weet iemand waar die dingen eventueel verkrijgbaar zijn en wat ze kosten??

Diva

Re: Halsterhoofdstel voor mini-shet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:33

Kijk maar eens op mijn website bij de halsterhoofdstellen.
Als je de maten op meet (lengte, omtrek neus etc) wordt er speciaal een in de juiste maat gemaakt in de kleur die jij wilt.
Ze zijn van Biothane.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:45

biothine word meestal op maat gemaakt Knipoog e de hoofdstellen van libby zijn d'r olgens mij ook in de maat

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 16:54

Ah, da's mooi dat het op maat gemaakt kan worden.

@ Merens, dat halsterhoofdstel van Marylot á € 69... Ik schrik een beetje van de prijzen, had hooguit 40 euro verwacht. Op welk bedrag komt een halsterhoofdstel wanneer ik 'm door jou op maat laat maken? Ook datzelfde bedrag van 69 euro?

@ Arans: dat wist ik niet. Ik rij zelf Engels, dus ik heb geen ervaring met dergelijke hoofdstellen. Heb je een link van die site? Of kan ik gewoon op 'Libby' zoeken?

Zo'n halsterhoofdstel leek me wel een leuk ding, omdat ze in vele kleurtjes verkrijgbaar zijn. Mijn idee was om de bakstukken voor het bit eraf te halen en de teugeltjes aan de ring onderaan haar hoofd te bevestigen. Zo af en toe zit er een neefje of nichtje op en die kunnen toch niet sturen en mijn pony is ook niet gewend aan een bitje.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 00:23

porscherider schreef:
@ Merens, dat halsterhoofdstel van Marylot á € 69... Ik schrik een beetje van de prijzen, had hooguit 40 euro verwacht. Op welk bedrag komt een halsterhoofdstel wanneer ik 'm door jou op maat laat maken? Ook datzelfde bedrag van 69 euro?

Ja, er zit evenveel werk aan. Ik maak ze overigens niet zelf hoor. Maar de fabrikant maakt ze wel met de hand, en zo kan dus elke maat gemaakt worden.

@arans: ik bedoelde meer dat wanneer je bij HH of Norton gaat kijken je waarschijnlijk met de maat niet uitkomt. Van Biothane (niet biothine, dat is wat anders Knipoog ) heb je ook gewoon standaard maten hoor.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:31

HAR -> Shetlanders

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 16:50

Ik Heb een oranje, volgens mij is dat alleen een gewone hoofdstel het is pony maat maar hij past prima bij mn pony van 94 cm

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 17:47

Ok, maar ik heb een mini-shetlander met een klein koppie. Een halster in maatje Shet is te groot voor haar.

Heb jij nog genoeg ruimte aan je hoofdstel om 'm nóg kleiner te maken of heb je 'm op z'n kleinst?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 18:47

Ik heb nu maat pony en kwa halsters is pony maat veel te groot, dus als je van dat merk een shetmaat hebt heb je grote kans dat het wel past want ze vallen dus klein uit. Ik heb een HH

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 18:50

Ok, bedankt voor je reacties. Lachen

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:20

www.singlefooter.nl

en dan onder verkoop en dan bij libby volgens mij.en ze hebben ook een bitloose versie