Holsteiner Hengst Craw Ford?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sammy78

Holsteiner Hengst Craw Ford?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 12:15

Wie heeft er meer gegevens over de jonge holsteiner hengst Craw Ford.
Ik weet dat hij dezelfde vader heeft als Clinton maar weet er iemand nog meer van hem?

Nakomelingen misschien of iets dergelijks?

Adriana

Re: Holsteiner Hengst Craw Ford?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:35

Crawford is 2 jaar geleden gekeurd en heeft vorig jaar zijn verrichting gelopen. Hij is voor een jaar aan Nijhof verhuurd door het Holsteiner Verband.

Zoals ik Crawford ken is het een fijne hengst, zijn moeder heeft ook een goed karakter en heeft nu een veulen van For Pleasure. De moeder is niet al te groot, 1.65 ongeveer.

Crawford zelf zit rond de 1.70 komt mede door Corrado die veel maat mee geeft.

Crawford komt uit de fokkerij van Hobe Bernard uit Stam 318D2, uit deze stam komen ook Corofino I en II, Camiros en Coriano.

Crawford heeft dit jaar zijn eerste veulenjaargang.

Ik ga waarschijnlijk over 2 weken weer naar Holstein en dan worden er ook zeker foto's van zijn moeder gemaakt.
Ik ben zelf van plan als alles goed gaat hem te gebruiken voor een merrie volgend jaar.

Sammy78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 12:40

wil je me die foto's ook sturen? ik heb je een pb beantwoord

al vast bedankt

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:11

Afbeelding

Afbeelding

De foto's zijn niet echt op een goed moment genomen, daar baal ik wel van want het is een hele fijne hengst. En Herbert Blöcker is en was er erg lovend over!

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 14:58

Hij heeft ook Maestose xx van sovereign path in de pedigree, net als Cassiano http://213.239.208.29/cms/index.php?cli ... &pageno=2.

Ik ga het volgende boek bestellen, daarin worden bekende Engelse Schimmel Volbloeden behandeld, veel van die paarden vind je ook weer als voorouder van warmbloed paarden.

http://www.amazon.ca/exec/obidos/ASIN/1 ... 76-1488050
Abelia, *Abermaid, Abernant, Absalom, *Airborne, Albanova, Alborada, Althrey Don, Alydaress, Anzio, Baron Blakeney, Birdbrook, *Bruni, *Caligula, Call Equiname, *Camaree, Canton Silk, Cassandra Go, Castle Moon, Caterina, Colonist II, Cry of Truth, Daylami, Desert Orchid, Dragonara Palace, Environment Friend, Erimo Hawk, Flying Wild, Further Flight, Grey Abbey, Grey Sovereign, Grey Swallow, Habat, *Hula Dancer, *Humble Duty, Indian Skimmer, Iris's Gift, Jojo, Kalaglow, Kribensis, *Mahmoud, Migoli, *Mr Jinks, Mumtaz Mahal, Myrobella, *Mystiko, Nicer, Nicolaus Silver, *Nocturnal Spree, One Man, Palariva, *Palestine, Pasty, Pelting, *Petite Etoile, Petong, Portlaw, Precipice Wood, Proclamation, Quorum, Raffingora, Right Boy, Roan Rocket, Rooster Booster, Royal Minstrel, Ruby Tiger, Runnymede, Saritamer, Secret Step, *Shadayid, Sharp Edge, Silken Glider, *Silver Patriarch, *Sleeping Partner, Sovereign Path, Stalbridge Colonist, *Sun Cup, Sunbittern, Suny Bay, Supreme Sovereign, *Tagalie, Tag End, *Taj Mah, Teeton Mill, Terimon, *Tetratema, The Callant, The Tertrarch, Town Crier, Vigo, Vilmorin, Warpath, What's up boys, Young Emperor ... and Master Robert.
Geschreven door Alan Yuill Walker